leje af udstyr

  • scoop
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #3564 af scoop
leje af udstyr blev oprettet af scoop
Til bakke lukningen sidste år snakkede daniel og frue om et sted hvor man kunne leje udstyr til børn
Og denne sommer er det lykkes for mig at få passet en uge ind hvor det kun er mig og min dreng hjemme så der skulle da køres mc.. :side:

Så jeg måtte lige en tur på nettet for at finde dette sted efter et telefon opkald var der aftalt tid til afhentning af udstyr..
Butikken holder til i Stenlille ved sorø på en lille anonym villavej ;)

Vi ankom til butikken hvor vi blev mødt med et smil, da vi jo havede snakket sammen i telefonen havede de fundet tøjet frem i den rigtige størgelse så der ikke var så meget der skulle afprøves så med nogle få justeringer så var den der..
Vi fik snakket om det forskelige udstyr de kunne levere samt montering af radio i hjælmene og de modeller som var på markede idag..:huh:

http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery/public/83/1248020543_resized.jpg?width=300&height=400

http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery/public/83/1248020575_resized.jpg?width=300&height=400

http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery/public/83/1248020608_resized.jpg?width=300&height=400

Udstyret er kommet med hjem så nu venter der bare nogle gode ture i det svenske land.. :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 9 måneder siden #3566 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:leje af udstyr
Hej Scoop.

Super indlæg. For det første er jeg sikker på at du og din familie samt Connie & Daniel ikke er de eneste der har haft samme overvejelser, og i stedet for at spare på sikkerhedsudstyret til børnene (da de jo vokser som ukrudt sådanne nogle små ..........) er ideén med at leje udstyret i den rigtige størrelse helt kanon.

Jeg håber at du og din søn får kørt nogle rigtig gode kilometer sammen. Der er sgu ikke noget som sådanne en \"far & søn touring ned efter et par kolde iskager\" :silly:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 9 måneder siden #3567 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:leje af udstyr
Hej Scoop.
Det ser godt ud, og tak for opdateringen. :)

Vi har netop her i weekenden snakket om at han(Peter), er ved at være klar til at prøve at sidde bag på. :)
Han har ellers længe sagt at det ikke var noget for ham, og at det var farligt at køre på motorcykel.

På den netop overstået ferie, spurgte Peter om hvornår vi skulle til Australien igen.? Jeg svarede at næste gang vi skulle til Australien, skulle vi rundt på motorcykel langs østkysten, og han kom kun med hvis han havde lært at sidde bagpå. Tror at det har sat nogle andre tanker i gang hos knægten. :evil:

Så når han kommer hjem fra ferie hos sin far, vil han gerne prøve en tur. Så skal vi nok også til Stenlille og kigge tøj. B)

Hvordan var priserne/hvad kom du af med af danske dollars.?


Med venlig hilsen Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #3569 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:leje af udstyr
her er priserne i danske... :side:

www.rent-mc-outfit.dk/index.asp

Priser for at leje
Børn: weekend: uge: måned: sæson:
Tøj: 160 260 420 600
Hjelm: 200 300 500 800
Støvler: 100 140 240 360
Handsker:25 30 35 50
Pakkepris:385 630 1050 1600


Voksne: weekend: uge: måned: sæson:
Tøj: 225 390 615 860
Hjelm: 200 300 500 800
Støvler: 100 140 240 360
Handsker: 25 30 35 50
Pakkepris: 450 800 1300 1900

Diverse: weekend: uge: måned:
Telte: Fra 300 Fra 500 Fra 800

Depositum: 500 500 500 1000
En sæson er fra 1/4 til 31/10

kanon god løsning og til de priser slipper man for at tage de store chancer :blink:
det er ikke sidste gang jeg skal et smut der ned jeg tror jeg tager en hel serson næste gang... ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #3571 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:leje af udstyr
Hey Daniel

Det der med Australien er jeg lige nødt til at høre lidt mere om, har selv boet der i 6 år og er besat af dette fantastiske land.:)

Speedy

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #3572 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:leje af udstyr
ps.. dagen i dag bød på 170km rundt i det sydsvenske land med en lidt regn :angry:
men alt ialt en dejlig tur ;)
http://iloapp.scoops.dk/data/_gallery/public/83/1248115040_resized.jpg?width=540&height=405
vi fik set Ystad, Trelleborg, og en masse små veje samt kyst
og købte lige en ny bil på vejen også :blink:<br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2009/07/20 20:36

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 9 måneder siden #3573 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:leje af udstyr
Tak for info Scoop, vi må en tur der ned og handle. B)

Kom til at købe ny bil”¦..:blink:
Hvilken.?

Nu har du vel noteret de gode veje til den fællestur du skylder at lave for os”¦:evil: :)

Speedy:
Jeg har familie lidt uden for Darwin og så har jeg været medlem af den Australske BB klub siden 2003. Og ja, fantastisk land og fantastiske mennesker og livsstil. Forsøgte at immigrere dertil som ung, havde fået lovning på arbejde som mekaniker dernede, men ambassaden mente at de selv havde for mange arbejdsløse mekanikere, så jeg fik ikke ophold og arbejdstilladelse. Så startede jeg som selvstændig herhjemme og så går tiden jo med det. :)

PS. Undskyld mikset i din tråd Scoop. :whistle:


Med venlig hilsen Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #3574 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:leje af udstyr
når du kommer der ned daniel så må du lige hilse :O)

og \&quot;Kom til at købe ny bil \&quot; blev til en.... ( ps i er de første der ved det ) :S får den først onsdag :pinch: :huh:
volvo v70 d5 185 hk fra 06 ca 95.000 dk :woohoo: :woohoo: ;)



og at der kommer et mix er da dejligt det betyder jo 2 ting
1 det man skriver bliver læst
2 det giver anledning til nye tråde :woohoo:

ja jeg er ved at finde en masse dejlige veje med sving og sådanne men de helt små veje som den flemming og jeg kom ud på dem ser jeg aldrig igen ( 6 km løs grus ):pinch:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 9 måneder siden #3575 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:leje af udstyr
Jeg skal nok hilse. B)

Selvfølgelig må man have Volvo når nu man bor i Sverige og den ser fin ud.! ;)
Men de der latterlige svenske priser må du godt holde for dig selv”¦..:evil: :whistle:

Jeg laver ikke så mange Volvo’er her mere, men en håndfuld kunder bliver det til, og de kører godt de V70’ere. :)

Lyder godt med turen og nej tak ingen grusveje, så hellere en uvending og tilbage igen. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Christer
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 9 måneder siden #3576 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:leje af udstyr
Ja, Daniel - \&quot;latterlige svenske bilpriser\&quot; B) - gør at man kunne fristes til at flytte \&quot;hinsidan\&quot;, især med den nuværende svenske kurs på kun 68 øre for en svensk krone:) Det gør at man kommer særdeles langt med en dansk hyre:woohoo:
Hertil kan lægges Danmarks nye titel som dyreste land i EU:angry:

Som en fornuftig nordmand - Peter Wessel (Tordenskjold) sagde en gang for mange år siden: \&quot;Hvad dælen nøler I efter\&quot;B) B) B)

Nå - misundelse er en grim ting og der er vel andre ting i livet end billige køretøjer;) :whistle: :woohoo:

Christer

Med venlig hilsen
Christer

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.070 sekunder
Leveret af Kunena Forum