Handsker

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #532 af Daniel
Handsker blev oprettet af Daniel
Er der nogen af jer der har et bud på en god og vandtæt handske.
Det er åbenbart ikke nok at de er mærket ”waterproof”, de sidste vi købt holdt nemlig ikke vand, og inder foret kom med ud, sammen med hånden, da de var gennemblødte og dermed ikke nemme at få på igen.
Vi har fået pengene retur og er nu på udkik efter en ordentlig kvalitet.
Nogle bud?

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Per Teglgaard
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
16 år 2 måneder siden #535 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:Handsker
Jeg anvender samme handsker som politiet - det er BMW´s handsker og jeg har både en sommer og en vinterudgave. Jeg havde begge par med til en en 4 dages regnvåd tur til Hollland for 2 år siden. Lånte det ene par ud til en frysende Yanahakører. Jeg havde tørre og varme hænder i vinterudgaven på hele turen. Hvis der skal siges noget negativt om vinterudgaven er at de(narurligvis) er tykke og dermed mistes lidt af følingen i forhold til sommerhandsken. Sommerudgaven kan anskaffes hos en BMW forhandler i Oeversee(reklamerer i Touring Nyt af og til)til en pris omkring 7-800 kr.

Stor hilsen

Per

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #536 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Handsker
Mange tak for den ide Per.:)
Det er en vandtæt sommer handske vi mangler, så dem her må vi da se nærmere på.:)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #537 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Handsker
hej. der ligger 3 udstyrs og mc butikker indenfor en radius af 15-20 km ved grænsen. her er nogle links : www.biker-outfit.de , www.visiere.de og www.heingericke-flensburd.de
de er alle et besøg værd.
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #538 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Handsker
undskyld , der er en stavefejl i det sidste link . den rigtige adresse er www.heingericke-flensburg.de
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #539 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Handsker
Hej Mads.
Ja butikker der vil sælge er der nok af, men tak for links alligevel.:)
Jeg er mere ude efter jeres erfaring med forskellige mærker, som har vist sig tætte ved kørsel i regnvejr.:)

Vi har nemlig prøvet flere forskellige som ikke holdt vand, og når man så reklamere i butikken lyder forklaringen fra leverandøren af handskerne at, ”han har holdt dem under vand i en spand og der var de tætte”. Fedt at vide, men jeg havde nu købt dem til at køre på motorcykel med og gerne med tørre hænder hele vejen til solrige Italien.:)

Jeg skal faktisk til nordtyskland i april for at indkassere min julegave alligevel, så vil jeg slå et slav forbi de butikker og en tur til BMW i Oeversee for at se på varerne.:)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jorkok
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #542 af jorkok
Besvaret af jorkok på emne Sv:Handsker
Hej Daniel.
I 2005 købte jeg et par sommerhandsker hos en MC forhandler i Randers, jeg har gravet dem frem her i vinterkulden, der er skrevet følgende på dem: www.racer.at de er mærket med KEVLAR og GORE-TEX, made by GSK? austria (det der GSK er lidt svært at se, jeg har kørt ca 20- 25000 km med dem og de er stadig rigtig gode) jeg tror prisen var ca 5-600 kr. Fordelen er bl.a at de har kort og smalt skafte så de kan sidde indvendig i jakken.:)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #545 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Handsker
Tak for det Jørn.:)
Der er lidt at se på, og så er der flere danske forhandlere kan jeg se fra dit link, så man også kan prøve dem.
20-30.000 km, så har nogle af dem måske også været en længere tur i regnvejr!?

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jorkok
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #550 af jorkok
Besvaret af jorkok på emne Sv:Handsker
Hej.
Ja de har været i regnvejr, jeg kørte til Tarifa i sydspanien i 2005,en tur på 7.500 km både med godt vejr og regn.
Jeg har generelt erfaring med at når udstyret er originalt Gore-Tex, så betaler man lidt mere og bliver også tilfreds, samme resultat har jeg med støvler hvor jeg nu er igang med par nr 2 af typen (altså ikke nr. 2 det må være 43)Daytona og der har jeg aldrig fået en dråbe igennem.

MVH Jørn

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #555 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Handsker
Hej Daniel.

Har læst dit indlæg vedr. vandtætte handsker, og vil gerne byde ind med et løsningsforslag.

Bente og jeg har for ca. 3 år siden købt hver et par handsker i Næstved, mens det stadig hed SPH - motor. Prisen lå ubetinget i den dyre ende (ca. 1.000.- kr), men de har holdt hvad der blev lovet. Heldagsregn er også rimeligvis okay (kørsel på Ring Knutstorp). Et par \"overtrækshandsker\" ligger normalt altid i bagagen, men de har ikke været i brug endnu. Eneste ulempe må siges at være den kondens kroppen selv afgiver, hvilket betyder at når jeg har taget handskerne af / på gentagne gange, kan det godt føltes som om at inderfoeret hænger lidt fast.

Jeg skal ved først kommen lejlighed se efter hvad de hedder, så kan du selv søge på nettet - eller prøve at se hvad de sælger i Tyskland, evt. til hvilken pris.

Har du interesser i det, er du også meget velkommen til at låne dem et par dage, så kan du selv danne dig et indtryk af om det er relevant eller ej.




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.090 sekunder
Leveret af Kunena Forum