Dyrehavsbakkens åbning 2013.

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 1 måned siden #14171 af Carlo
Dyrehavsbakkens åbning 2013. blev oprettet af Carlo
"Bakkeåbning 2013"

Så er det igen blevet tid til at åbne Bakken for denne sæson. Det sker torsdag d. 21. marts ( bakken.dk /). Derfor går jeg selvfølgelig og kigger langt efter en brugbar vejrudsigt, som flere af jer andre sikkert også gør.

Min personlige planlægning ser derfor ud som følger:

• Birden bliver gjort klar til afgang fra skolens adresse i Valby (Gammel Køge Landevej 109, 2500 Valby - med indkørsel bag McDonald - Blushøjvej 10, 2450 København SV) se evt. www.taxiskolen.dk - Ved afgang fra skolen ER birden fuldt tanket og klar til afgang.

• Afgang fra skolen kl. 16.30 med kurs mod Nørrebrogade. Fast mødested for HBBCDK er Ole Jørgensens Gade, hvorfor kursen bliver sat mod denne sidegade til Nørrebrogade. Forventet ankomst ca. 17.00. Herefter er der ca. 2 timer til at ”skridte fronten af”. Hvis de igen i år har lukket Ole Jørgensens Gade af hensyn til udrykningskøretøjer, surejyskestøvlebeklædteogfrysendemcbetjentederersureoveratdeikkemåfåenrigtighondablackbirdatkørepå og andet bliver målet Nørrebrogade så tæt på ovenstående som muligt.

• Når jeg når selve det store parkeringsareal ved Dyrehavsbakken, bliver det temperatur og evt. regn / sne der kommer til at afgører om jeg går ind og finder et hyggeligt sted hvor jeg kan få lidt at spise - eller kører direkte hjem igen.

Og nu til sagens kerne:

Alle klubbens medlemmer m. påhæng / følgesvende / supporter / ”hangarounds” og hvad det nu måtte hedde, er velkommen til at komme forbi Taxiskolen i Valby, hvor der er mulighed for at få strukket benene, drikke en kop varm kaffe / te, rettet lidt på frisuren og tøjet inden de evt. skal fotograferes af politiets AFK, låne et toilet eller måske et ladeapparat til Birden inden turen fortsætter i samlet flok.

Da jeg tror at de fleste har det ligesom mig, at de først tager beslutning om de vil deltage eller ej på selve dagen, syntes jeg ikke at jeg vil tilbyde noget at spise på skolen (McDonald ligger mindre end 5 min. herfra (gåafstand - John-John står personligt for den tidsmåling ), så det går nok), men varm kaffe og te i opvarmede lokaler er måske heller ikke så dårligt endda - og i skal alle være så hjertelige velkomne.

NB. Alle skolens ure er som altid synkronicerede (Frankfurt / Stutgard, Germany), og der vil heller ikke blive kørt i utide i år så vidt overblikket bevares.

Mvh. Carlo.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Søren
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
11 år 1 måned siden #14173 af Søren
Besvaret af Søren på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
Hej Carlo


venter og ser om vinteren forsvinder:angry: :angry:

Hygge Søren

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
11 år 1 måned siden #14177 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
Hejsa,,,

Kommer hvis sneen er væk og vi har fået 25mm reng enden,,
Men det er nok tvilsomt,, her nede på øen har vi jo fået et ordenligt pulver sne,,
her ligger stadig 10 cm,, øvøv

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 1 måned siden #14191 af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
Jeg hører også til dem, der lige ser tiden og især vejrudsigten an. Det ser mildest talt dystert ud, og DMI har faktisk ramt ret godt i år. :(

Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 1 måned siden #14206 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
UGENS TILBUD:

Kære venner - da jeg kan se at det går lidt sløjt med tilmeldingerne til ugen arrangement i vores fortræffelige klub, vil jeg gerne gøre mit til at gøre dagen festlig, folkelig og fornøjelig - derfor:

1. Præmie (gælder kun dem der kommer på egen Honda CBR 1100 xx Blackbird, indregistreret på arrangementsdagen - ps. ledelsen forbeholder sig ret til at foretage støjmålinger).
Længst kørende klubmedlem vinder et gavekort til 1. glas varm Gløgg, 3 æbleskiver med syltetøj/flourmelis (eget valg), 2 sprittabeletter og en æske tændstikker.

2. Præmie (se ovenstående).
Næst længst kørende klubmedlem vinder et gavekort til et glas varm te med sukker/mælk (eget valg), samt en krasser fra ”Steff-Houlberg”.


Vi fra arrangementledelsen håber at denne lille konkurrence vil kunne annimere endnu flere til at deltage i dette forårstrip. Derfor: se at komme ud af fjer´ne, få gjort jeres motorcykler klar til endnu en dansk sommer på godt og ikke så godt, så vi kan få kørt nogle gode kilometer, øvet noget seriøst svingteknik og ikke mindst dyrke det sociale fællesskab.

VEL MØDT!

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • koch
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #14207 af koch
Besvaret af koch på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
Jeg har ikke nået at få monteret snekæder, så det bliver et "nej tak" herfra ;-)

God tur.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Naumann
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #14208 af Naumann
Besvaret af Naumann på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
Gløggen og æbleskiverne er virkelig noget at gå efter, men 10 graders frost og en meter sne holder nok også mig hjemme :(
Der må komme en meget bedre lejlighed til at komme ud og køre en tur sammen lidt senere på året:)

Hilsen Naumann

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #14209 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
Jeg fandt lige denne på EB:

Snekaos eller ej: Motorcykler åbner Bakken

Politiet agter at gennemføre arrangementet uanset vejret. B)

Tror nu personlig, at vi bliver hjemme i garagen i år.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
11 år 1 måned siden #14211 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
Godt nok muggen røv,,
Kan ikke finde hverken pigdæk eller snekæder,,:laugh:
Så bliver hjemme på Falster...:)

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 1 måned siden #14212 af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Dyrehavsbakkens åbning 2013.
Det forkyndes herved, at vi og vor Honda CBR-1100 XX Super Blackbird har opgivet over for Satans værk i for af sne, kulde og salt. :sick:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.112 sekunder
Leveret af Kunena Forum