- Sølvpilen
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8182
af Sølvpilen
Facebook blev oprettet af Sølvpilen
Hej alle..
Jeg har oprette en side på facebook, der hedder mc fritid og den er åben for alle.
Her er lige lidt på hvad den går ud på..
\"Dette er en side, hvor man kan gå ind og se hvad der sker de forskellige steder med mc-træf osv.Og et sted hvor man kan møde nogle nye at køre sammen med. Som det er nu om dage, arbejder mange på forskelige tidspunkter og det er ik altid nemt, at køre med dem man kender, så er muligheden her for at skrive, om der er nogen der vil kører en tur i det område man nu kommer..\"
Det var jo også muligt at lave en lukket gruppe på facebook, som kun er for de betalen...........
hygge jhs
Jeg har oprette en side på facebook, der hedder mc fritid og den er åben for alle.
Her er lige lidt på hvad den går ud på..
\"Dette er en side, hvor man kan gå ind og se hvad der sker de forskellige steder med mc-træf osv.Og et sted hvor man kan møde nogle nye at køre sammen med. Som det er nu om dage, arbejder mange på forskelige tidspunkter og det er ik altid nemt, at køre med dem man kender, så er muligheden her for at skrive, om der er nogen der vil kører en tur i det område man nu kommer..\"
Det var jo også muligt at lave en lukket gruppe på facebook, som kun er for de betalen...........
hygge jhs
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Anton
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mindre
Mere
13 år 10 måneder siden #8188
af Anton
Besvaret af Anton på emne Sv:Facebook
Har kikket på facebook og søgt på MC fritid, men kan ikke rigtig finde den
Anton<br><br>Indlæg redigeret af: Anton, den: 2011/02/23 07:39
Anton<br><br>Indlæg redigeret af: Anton, den: 2011/02/23 07:39
- Sølvpilen
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8191
af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Facebook
Jeg er blevet klar over det ik altid den kommer, den kommer frem når folk søger den, prøver at finde ud af hvad der lige sker, men prøv flere gange, så tror jeg den dukker op.
Har en der kunne gå ind på den i aftes, men ik til morgen....
Har en der kunne gå ind på den i aftes, men ik til morgen....
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 10 måneder siden #8193
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Facebook
Hej sølvpil...
Har samme problem som Anton,,
prøve 3 gange igår,, og alle var negative,,
Hilsen
john-John
Har samme problem som Anton,,
prøve 3 gange igår,, og alle var negative,,
Hilsen
john-John
- Sølvpilen
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8195
af Sølvpilen
Hej hej.
Ved det godt, prøver at få det løst, men kan ik rigtig finde fejlen...... men forsøg flere gange og når i kommer der ind, så meld jer til med det samme..
hygge sølvpilen
Ved det godt, prøver at få det løst, men kan ik rigtig finde fejlen...... men forsøg flere gange og når i kommer der ind, så meld jer til med det samme..
hygge sølvpilen
- Sølvpilen
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8196
af Sølvpilen
ops.. i skal ik skrive med stort bare lige ud af landevejen
mc fritid
hej
mc fritid
hej
- scoop
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8198
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Facebook
ja jeg kan stadig ikke finde det
- Sølvpilen
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8200
af Sølvpilen
Hej
Jeg kan ik finde hvad problemet er
Men gå lige under linket her inde( kun for medlemmer )
hej
Jeg kan ik finde hvad problemet er
Men gå lige under linket her inde( kun for medlemmer )
hej
- Sølvpilen
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8237
af Sølvpilen
Hej alle.
Nu skulle der være en lille chance, for at kunne komme på den nye side mc fritid på facebook
Jeg prøvede igår hos en ven og søgte på (mc fritid) den kom et stykke nede og jeg gik ind på linket og kunne tilføje som medlem men man er først inde,jeg har godkendt i den anden ende og det gør jeg altid der inde
Siden er kommet rigtig godt igang og er oppe på 147 medlemmer på 10 dage hvor vi er 4 her inde fra Jeg ved godt at siden er startet i det nordjyske, men kan allerede se at den er ved ar brede sig ned over landet og det er rigtig godt, for siden er for alle........
Ja så er det også idag vi fleste må køre igen, så håber snart sne og is forsvinder, så fuglen kan komme ud af buret
Hav en god dag..
Mvh
Sølvpilen
Nu skulle der være en lille chance, for at kunne komme på den nye side mc fritid på facebook
Jeg prøvede igår hos en ven og søgte på (mc fritid) den kom et stykke nede og jeg gik ind på linket og kunne tilføje som medlem men man er først inde,jeg har godkendt i den anden ende og det gør jeg altid der inde
Siden er kommet rigtig godt igang og er oppe på 147 medlemmer på 10 dage hvor vi er 4 her inde fra Jeg ved godt at siden er startet i det nordjyske, men kan allerede se at den er ved ar brede sig ned over landet og det er rigtig godt, for siden er for alle........
Ja så er det også idag vi fleste må køre igen, så håber snart sne og is forsvinder, så fuglen kan komme ud af buret
Hav en god dag..
Mvh
Sølvpilen
- Sølvpilen
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8266
af Sølvpilen
Hej..
Der er fart over mc fritid vi er nu oppe på 230 medlemmer på 17 dage
Ved at der er problemer med at søge siden og kan ik gøre noget for at gøre det nemmer Men prøv at søge den på flere tidspunkter, så skal den nok komme, med lidt tolmodighed
Hygge
Der er fart over mc fritid vi er nu oppe på 230 medlemmer på 17 dage
Ved at der er problemer med at søge siden og kan ik gøre noget for at gøre det nemmer Men prøv at søge den på flere tidspunkter, så skal den nok komme, med lidt tolmodighed
Hygge
Tid til at oprette siden: 0.100 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat