Assen

  • poul dam
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 11 måneder siden #6791 af poul dam
Assen blev oprettet af poul dam
Hej med jer rødder der skal til Assen. Må jeg følges med jer og hvis det er ok, hvornår er I så ca. i Odense?
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
13 år 11 måneder siden #6793 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Assen
Poul..
Der er da ingen som kører til Holland når der er træf i Marib Mc..
Er er masser af jordærdrik og god whisky...:laugh: :silly: :woohoo: :sick:
Kan ik ha en rigtig god tur,,,:)

Hilsen
John-John.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 11 måneder siden #6796 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Assen
Hej Poul.

Kim \"Formand\" er udnævnt til lokomotivfører af 1. grad, og han har en plan klar. Jeg har en stående aftale om afgang fra motorvejsrastepladsen ved Sorø torsdag d. 24. kl. 08.00 og har min egen dagsorden - at kunne læse nummerpladen på Daniel´s BB hele vejen - uanset om de drejer til højre eller venstre :laugh:

Mon ikke Kim selv kommer på banen nu med en lidt mere seriøs beskrivelse af ruteplanen?


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #6799 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Assen
Hej Alle!

Jeg er lige kommet hjem fra sygehuset, hvor jeg har været indlagt siden i mandags. Jeg havde fået en byld nede på pungen af en anseelig størrelse og har været på operationsbordet 2 gange. Såret skal hele af sig selv indefra og jeg skal til kontrol hos lægen igen på fredag. Motorcykelkørsel er udelukket de næste 2 - 3 uger, så jeg kommer ikke med til Holland. Øv!

Så det må desværre blive Daniel og Gerda der skal vise vej. Jeg tager lige fat i jer iløbet af weekenden omkring koordinering med mine 2 kammerater.

Vi forventer, at deltage i Grillfesten, om birden kommer med, må tiden vise.

Jeg har det fint... nuB)

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
13 år 11 måneder siden #6800 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Assen
Hej Kim...

Rigtig god bedring,,,:)
Ja selv et par joggingbukser kan strame når det gælder der nede fik selv fjernet en knude for år tilbage ...;)
Men i er da velkommet at kigge forbi Maribo MC.. den weekendt
det går nok an at du kommer i bil hvis du har lyst,,,:)
Og hils din ven Rene... en rigtig hyggelig gut,, vi havde nogle gode timer sammen sidste weekendt...:woohoo: :whistle:

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 11 måneder siden #6801 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Assen
Hej Kim.

Ærgerligt, ærgerligt - men der er ting der er vigtige og ting der ikke er så vigtige. Som JohnJohn ganske rigtigt skriver, så er det helt sikkert skidt når selv et par løse joggingbukser begynder at stramme omkring de nedre regioner......

Rigtig god bedring til dig - vi vil forsøge at holde fanen højt og repressenterer klubben på bedste mulige måde nede i Holland. Ville det evt. være en ide at forsøge at sætte din billet til salg her på siden (det kunne jo trods alt være at der var andre der var interesseret i at springe til på et godt tilbud?).


Carlo, Brønshøj.




PS. Øh...... psttt...... hmmmm..... - Kim - HAR du husket at tælle godt efter????? :pinch:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Lennart
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #6802 af Lennart
Besvaret af Lennart på emne Sv:Assen
Hej Kim trist at høre :(

håber du bliver klar til Fyn ;)

har ellers hørt at et sår skulle helle hurtiger hvis man
gnider det ind i citronsaft så prøv det :laugh:

god bedring B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 11 måneder siden #6807 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Assen
Surt Kim, føler med dig.
Bare se at blive frisk til grillfesten.
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 10 måneder siden #6813 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Assen
Det var en kedelig/ærgerlig historie Kim, men godt at du har fået det klaret. God bedring. :)

Poul: fedt at du vil følges med os, hvor vil du helst samles op.? Mon ikke vi kan være ved Odense 8.30-8.45

Hvis det er mig og Gerda der skal vise vej, skal vi være forberedte på alternative veje, enkelte uforudsete U-vendinger.
Gerda er ved at være en ældre dame, men det kan til tider være yderst underholdende. :P

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 10 måneder siden #6814 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Assen
Hej Daniel.

Glæder mig allerede til turen, med dig og Frk. Gerda i front - de kan næsten kun blive sjovt :silly:

Mon ikke også Frk. Gerda har mulighed for at få indlagt andre sprog end dansk - jeg tænker selvfølgelig på tysk / hollandsk?

Overvej om du skulle prøve at \"opdrage\" hende hjemmefra til nogle nyttige gloser på udenbysk - f.eks:

- undskyld mig, men kunne de fortælle hvordan fande man finder tilbage til asfalteret vej igen?

- undskyld mig, kan de fortælle mig hvad vi har gjort galt her - vi har købt billet til færgen mod Golzwardersiel, og IKKE mod Dover?

- Jeg beklager naturligvis at vi har kørt igenne deres køkkenhave og kostald, men de må forstå at vi ikke er lokalkendte i deres område, men hvis de venter på ham der kører sidst på en blå Honda CBR 1100 XX SuperBlackbird (P.D.), så vil han naturligvis gerne betale for skaderne på kartofler og de væltede køer....

Bare forslag - skal ikke tages personligt :whistle:


Carlo, Brønshøj.

Ps. Afgang fra Tuelse rasteplads ved Sorø kl. 08-00 og ankomst til Odense ca. 08.30 - 08.45, er det ikke lidt optimistisk?

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.092 sekunder
Leveret af Kunena Forum