Løvfalds træf.'08
- Daniel
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
16 år 5 måneder siden #1366
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Løvfalds træf.'08 blev oprettet af Daniel
Vi har bestilt til seks(6, ikke sex).
Suzuki ridderne kommer med. Og så længe der ikke er ringridning og andre konkurrencer, så håber jeg at det går.
PS. Mundvandet løber allerede, ved tanken om den hjemmelavet rom-is, de servere på campen.
Mvh. Daniel
Suzuki ridderne kommer med. Og så længe der ikke er ringridning og andre konkurrencer, så håber jeg at det går.
PS. Mundvandet løber allerede, ved tanken om den hjemmelavet rom-is, de servere på campen.
Mvh. Daniel
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Ivser
- Gæst
16 år 5 måneder siden #1383
af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Hej Daniel.
Det er da uhyggeligt hurtigt du/i er `faldet` til på campen. Er det `romisen` der trækker? Er mere sikker på at det er de farveladekander baren udleverer på bestilling. Det ender jo med i skal ha sæsonkort fremover:laugh:
I skal nu heller ikke tro i slipper for os. Vi tager chancen og tager wigwammen med. En` har jo prøvet hvordan hovedet har det om morgenen , når der har været for meget skruet op for varmen i hytten!!!!???
Vi håber i kan lokke flere med ovre fra egnen, så vi kan få lukket campen med `stil`.
Ivser:P
Det er da uhyggeligt hurtigt du/i er `faldet` til på campen. Er det `romisen` der trækker? Er mere sikker på at det er de farveladekander baren udleverer på bestilling. Det ender jo med i skal ha sæsonkort fremover:laugh:
I skal nu heller ikke tro i slipper for os. Vi tager chancen og tager wigwammen med. En` har jo prøvet hvordan hovedet har det om morgenen , når der har været for meget skruet op for varmen i hytten!!!!???
Vi håber i kan lokke flere med ovre fra egnen, så vi kan få lukket campen med `stil`.
Ivser:P
- poul dam
Mindre
Mere
16 år 5 måneder siden #1384
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Hej
Jeg har nu også sikret mig i hytte til frue og bror med frue.
Hygge PD
Jeg har nu også sikret mig i hytte til frue og bror med frue.
Hygge PD
- knek
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
Mindre
Mere
16 år 5 måneder siden #1385
af knek
Besvaret af knek på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Hej
Vi har også fået hytte og vi tager lillemanden med. Han kommer i bil sammen med Eva.
Mvh
Knek
Vi har også fået hytte og vi tager lillemanden med. Han kommer i bil sammen med Eva.
Mvh
Knek
- Nikolaj
- Gæst
16 år 5 måneder siden #1393
af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Nu har jeg sandelig også sikret mig en 6 personers hytte helt til mig selv. Så hvis ikke vi ses før, så kan vi da sige tak for i år, når vi ses til SEP
Er fælleskørslen kun for BBer eller er alle de andre med også?
Er fælleskørslen kun for BBer eller er alle de andre med også?
- Daniel
- Emne forfatter
Mindre
Mere
16 år 5 måneder siden #1406
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Ja de hyggelige omgivelser og det gode selskab trækker Ivser, så det er jo med at smede mens jernet er varmt eller hvordan var det nu”¦”¦.
Nikolaj jeg tror godt du kan få solgt de overskydende pladser hvis du vil, ellers har vi jo et festlokale når baren lukker.
Lyder godt at der er flere som er klar, jeg glæder mig allerede.
Mvh. Daniel
Nikolaj jeg tror godt du kan få solgt de overskydende pladser hvis du vil, ellers har vi jo et festlokale når baren lukker.
Lyder godt at der er flere som er klar, jeg glæder mig allerede.
Mvh. Daniel
- Nikolaj
- Gæst
16 år 5 måneder siden #1408
af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Jaaaaaa - det tror jeg såmænd også godt, at jeg kan - altså få solgt pladserne.
Nu er jeg jo fra nord for Limfjorden, så mon ikke pladserne stiger lidt i pris, når vi nærmer os SEP?
Ellers bor jeg der bare alene - er squ også blevet for magelig til alt det camping og roden rundt
......, men festlokale, når baren lukker? Absolut en mulighed <br><br>Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/05/27 18:27
Nu er jeg jo fra nord for Limfjorden, så mon ikke pladserne stiger lidt i pris, når vi nærmer os SEP?
Ellers bor jeg der bare alene - er squ også blevet for magelig til alt det camping og roden rundt
......, men festlokale, når baren lukker? Absolut en mulighed <br><br>Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/05/27 18:27
- kimbp
- Gæst
16 år 5 måneder siden #1415
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Kassereren og jeg inkl. fruer er også klar med en hytte - det lyder som om vi bliver mange i år! Fedt.
Hilsen
Kim
Hilsen
Kim
- Erik Uldall
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
16 år 5 måneder siden #1417
af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Vi kommer også fra Fredericia. Hvis vi bliver mange er der også mange kander at dele.
Vi ligger i telt, og håber på højere nat temperaturer end sidst vi var der.
Det var en nærdødsoplevelse af de helt store.
Prøvede hele natten på om jeg kunne varme mine fødder i tanktasken, men kunne ikke få den lynet.
Hilsen ErikB)
Vi ligger i telt, og håber på højere nat temperaturer end sidst vi var der.
Det var en nærdødsoplevelse af de helt store.
Prøvede hele natten på om jeg kunne varme mine fødder i tanktasken, men kunne ikke få den lynet.
Hilsen ErikB)
- kimbp
- Gæst
16 år 5 måneder siden #1418
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Husk lige, at inden vi når september, skal vi også afholde vores fødselsdagstræf hos Maribo MC 15. - 17. august.
Nærmere info/indbydelse forventes udsendte i slutningen af juni.
Vel mødt.
Hilsen
Kim
Nærmere info/indbydelse forventes udsendte i slutningen af juni.
Vel mødt.
Hilsen
Kim
Tid til at oprette siden: 0.115 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Løvfalds træf.'08