Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit
- kimbp
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 8 måneder siden #5264
af kimbp
Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit blev oprettet af kimbp
Jeg har modtaget nedenstående invitation.
Hilsen
Kim
Kære kunde,
Så er Rent-MC-Outfit klar til endnu en sæson :o)
Vi holder Åbent Hus lørdag den 27. og søndag den 28. marts 2010. Begge dage mellem 10.00 - 16.00.
Hvis du/I har tid og lyst, så kig forbi og se bl.a. vores nye dragter, som det også vil være muligt at leje i denne sæson.
Begge dage vil der være en repræsentant fra Schuberth A/S, som kan fortælle om Schuberth-hjælme og -samtaleanlæg. Endvidere vil der være opstillet telte, fra HDCamp, i flere størrelser.
Hvis I ikke har tid til at komme til Åbent Hus, er I altid velkommen indenfor vores åbningstid eller ring for aftale. Se www.rent-mc-outfit.dk
Det kan også være, at vi ses på Bil- og MC-messen i Bella Centret den 19.-21. marts. Vi holder til i Hal H.
Vi glæder os til at se jer igen i år!!
... og ønsker jer en god mc-sæson.
Med venlig hilsen
Rent-MC-Outfit
Henrik Mentzler
4048 0476
PS.
Der vil også være lidt til ganen til både børn og voksne.<br><br>Indlæg redigeret af: kimbp, den: 2010/03/01 21:44
Hilsen
Kim
Kære kunde,
Så er Rent-MC-Outfit klar til endnu en sæson :o)
Vi holder Åbent Hus lørdag den 27. og søndag den 28. marts 2010. Begge dage mellem 10.00 - 16.00.
Hvis du/I har tid og lyst, så kig forbi og se bl.a. vores nye dragter, som det også vil være muligt at leje i denne sæson.
Begge dage vil der være en repræsentant fra Schuberth A/S, som kan fortælle om Schuberth-hjælme og -samtaleanlæg. Endvidere vil der være opstillet telte, fra HDCamp, i flere størrelser.
Hvis I ikke har tid til at komme til Åbent Hus, er I altid velkommen indenfor vores åbningstid eller ring for aftale. Se www.rent-mc-outfit.dk
Det kan også være, at vi ses på Bil- og MC-messen i Bella Centret den 19.-21. marts. Vi holder til i Hal H.
Vi glæder os til at se jer igen i år!!
... og ønsker jer en god mc-sæson.
Med venlig hilsen
Rent-MC-Outfit
Henrik Mentzler
4048 0476
PS.
Der vil også være lidt til ganen til både børn og voksne.<br><br>Indlæg redigeret af: kimbp, den: 2010/03/01 21:44
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 8 måneder siden #5266
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit
Hej Kim.
Tak for dit indlæg. Altid dejligt at vide lidt om hvad der foregår rundt omkring - så har vi noget at vælge imellem.
Det var mit indtryk sidste år, at flere af klubbens medlemmer faktisk havde stor glæde af at leje kvalitetspåklædning til deres børn (de vokser jo som om de havde spist gødskning til morgenmad), frem for at købe udstyr der enten ville være lidt for stort eller lidt for småt.
Tror du man kan leje termokedeldragter med indbygget centralvarme og vinduesviskere?
Carlo, Brønshøj.
Tak for dit indlæg. Altid dejligt at vide lidt om hvad der foregår rundt omkring - så har vi noget at vælge imellem.
Det var mit indtryk sidste år, at flere af klubbens medlemmer faktisk havde stor glæde af at leje kvalitetspåklædning til deres børn (de vokser jo som om de havde spist gødskning til morgenmad), frem for at købe udstyr der enten ville være lidt for stort eller lidt for småt.
Tror du man kan leje termokedeldragter med indbygget centralvarme og vinduesviskere?
Carlo, Brønshøj.
- kimbp
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 8 måneder siden #5268
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit
Hej Carlo
Det var bla. også på baggrund af de indlæg, der var i forum engang i efteråret, at jeg valgte, at bringe invitationen.
Hilsen
Kim
Det var bla. også på baggrund af de indlæg, der var i forum engang i efteråret, at jeg valgte, at bringe invitationen.
Hilsen
Kim
- Daniel
Mindre
Mere
14 år 8 måneder siden #5273
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit
Tak for info Kim.
Den weekend er vi på vej østover, men vi skal helt klart ned og besøge dem i år.
Den weekend er vi på vej østover, men vi skal helt klart ned og besøge dem i år.
- kimbp
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 8 måneder siden #5345
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit
Hej Daniel
Du når vel lige, at være med at, at åbne Bakken inden du tager til Solens Rige?
Hilsen
Kim
Du når vel lige, at være med at, at åbne Bakken inden du tager til Solens Rige?
Hilsen
Kim
- Carlo
Mindre
Mere
14 år 8 måneder siden #5347
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit
Hej Kim.
Hvis du kommer i kontakt til Daniel, og han hellere vil være med til Generalforsamlingen, end tage til \"solens rige\" som du kalder det - så sig endeligt til ham at jeg personligt MEGET GERNE er \"stand in\" og drager på tur med Fru Connie
Carlo, Brønshøj.
Hvis du kommer i kontakt til Daniel, og han hellere vil være med til Generalforsamlingen, end tage til \"solens rige\" som du kalder det - så sig endeligt til ham at jeg personligt MEGET GERNE er \"stand in\" og drager på tur med Fru Connie
Carlo, Brønshøj.
- Daniel
Mindre
Mere
14 år 8 måneder siden #5353
af Daniel
Hejsa.
Nu siges det jo, at man skal passe på med at skrive hvornår man ikke er hjemme, på et åbent forum.
(Jeg havde også gerne set dette afsnit kun var for medlemmer.!)
Men jo hvis vejret er til det, så er vi også med på bakken.
Og tak for tilbudet Carlo, og jeg ville også meget gerne have haft mulighed for at deltage i generalforsamlingen. Men at se Honda og ikke mindst Toyotas hjemland, det trækker trods alt lidt mere.
Og selvom at Connie synes at du er en flink fyr, så er jeg sikker på at hun meget hellere vil have mig med på turen.
Nu siges det jo, at man skal passe på med at skrive hvornår man ikke er hjemme, på et åbent forum.
(Jeg havde også gerne set dette afsnit kun var for medlemmer.!)
Men jo hvis vejret er til det, så er vi også med på bakken.
Og tak for tilbudet Carlo, og jeg ville også meget gerne have haft mulighed for at deltage i generalforsamlingen. Men at se Honda og ikke mindst Toyotas hjemland, det trækker trods alt lidt mere.
Og selvom at Connie synes at du er en flink fyr, så er jeg sikker på at hun meget hellere vil have mig med på turen.
- hetri
- Gæst
14 år 8 måneder siden #5363
af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit
nu du siger toyotas hjemland er det så fordi du er lidt misundelig på at de endelig har lavet en fartpilot der ikke slipper så let igen ????
- Daniel
Mindre
Mere
14 år 8 måneder siden #5365
af Daniel
Ja vi skal også ind og se Toyota fabrikken, og vi har booket billetter hjemmefra.(ellers kommer man ikke ind)
Jeg skal nok ikke lige spørge til, hvordan det går med deres speeder problemer.
Tror at jeg holder lave profil lige med det.
Men sjovt nok, er det kun de skøre amerikaner der har oplevet det.
Og jeg holder stadig på at det er verdens bedste bil.
Jeg skal nok ikke lige spørge til, hvordan det går med deres speeder problemer.
Tror at jeg holder lave profil lige med det.
Men sjovt nok, er det kun de skøre amerikaner der har oplevet det.
Og jeg holder stadig på at det er verdens bedste bil.
- poul dam
Mindre
Mere
14 år 8 måneder siden #5370
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit
Daniel skrev:
det.
Og jeg holder stadig på at det er verdens bedste bil. [/quote]
Og det gør jeg også.
Men godt for sådan nogle som os Daniel at så mange kører VAG .
Hygge PD<br><br>Indlæg redigeret af: poul dam, den: 2010/03/08 20:38
det.
Og jeg holder stadig på at det er verdens bedste bil. [/quote]
Og det gør jeg også.
Men godt for sådan nogle som os Daniel at så mange kører VAG .
Hygge PD<br><br>Indlæg redigeret af: poul dam, den: 2010/03/08 20:38
Tid til at oprette siden: 0.105 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Åbent Hus hos Rent-MC-Outfit