generalforsamling
- hetri
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8810
af hetri
generalforsamling blev oprettet af hetri
vil da lige sige tak til alle for en rigtig hyggelig lørdag med masser af godt selvskab og hygge og en særlig tak til Christer for en forrygende rundvisning på frigatten , syns sku det er spændende at se hvad der er \"state of the art\" og så specielt \"live \" og ikke på discovery så mange tak for det .. Birden mistede ikke flere gear på vejen hjem men nu venter der sikkert et par dage hvor jeg kommer til at gå og klø mig noget i håret og grupler lidt over sagerne men tak til Poul og Daniel for råd og vejledning... Håber alle kommer godt hjem og hjælmen ikke klemmer for meget:silly:
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- poul dam
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 6 måneder siden #8812
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:generalforsamling
Hej
Jeg vil også sige tak for rundvisningen, rigtig spænende.
Også dejlig at møde så mange dejlige Bird's kører .
Til slut vil sige mange gange undskyld til jeg har svinet til og skældt ud .
Hygge PD
Jeg vil også sige tak for rundvisningen, rigtig spænende.
Også dejlig at møde så mange dejlige Bird's kører .
Til slut vil sige mange gange undskyld til jeg har svinet til og skældt ud .
Hygge PD
- Erik Uldall
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 6 måneder siden #8814
af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:generalforsamling
Hyggelig weekend med fin fællestur og spændende rundvisning af Christer på fregatten Jylland.
Friske knallert banditter. Go pizza med tilbehør:blink: . Vi ses snart igen. Hilsen Erik.
Friske knallert banditter. Go pizza med tilbehør:blink: . Vi ses snart igen. Hilsen Erik.
- jjskov
Mindre
Mere
13 år 6 måneder siden #8816
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:generalforsamling
Også tak til alle herfra. Det var en super generalforsamling. Christers rundvisning på vores kommende superfregatter var forrygende og de 32 \"Colourbirds\" linet op udenfor så imponerende ud. Og fællesturen viste mig mange små veje på Fyn, som jeg ikke anede eksisterede. Min pizza var forrygende god og den lokale øl ligeså. Masser af visdom blev hældt ud i løbet af aftenen. Ser allerede frem til næste år, men der sker jo andre spændende ting i BB regi inden da.
Billeder bliver lagt på forummet snarest.
Billeder bliver lagt på forummet snarest.
- claus164hp
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8817
af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:generalforsamling
Hej Alle der var til GF
Gider ikke sige så meget så efter aber man jo i andre
Damm jeg har hygget mig og fik da lige kørt 724 km på denne tur
See u soon
Hygge Claus
PS: Ved morgenbordet blev Søren K. omdøbt til KINØJSER-BANJO
<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2011/05/08 20:21
Gider ikke sige så meget så efter aber man jo i andre
Damm jeg har hygget mig og fik da lige kørt 724 km på denne tur
See u soon
Hygge Claus
PS: Ved morgenbordet blev Søren K. omdøbt til KINØJSER-BANJO
<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2011/05/08 20:21
- spølkum
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8818
af spølkum
Besvaret af spølkum på emne Sv:generalforsamling
Hej
Også mange tak fra det sønderjydske. På grund af min søns efterkonfirmation om lørdagen - og en anden drengs konfirmation om søndagen skulle jeg \" stjæle\" mig til at deltage i det omfang det kunne lade sig gøre.
Det blev til et interessant foredrag og efterfølgende besøg på fregatten- tak for det Christer.
Det blev også til en indledende snak med nogle af jer fra klubben- det agter jeg at udvide fremoverB)
Kørte 525 km i lørdags og vendte stort set udhvilet hjem. For en Super Blacbird er dagsrejser på 1000 km ingen problem- det er en sand fornøjelse:) Specielt med et VFR styr for nu at blande emnerne lidt sammen:laugh:
Tak for denne gang!
mvh Ejnar
Også mange tak fra det sønderjydske. På grund af min søns efterkonfirmation om lørdagen - og en anden drengs konfirmation om søndagen skulle jeg \" stjæle\" mig til at deltage i det omfang det kunne lade sig gøre.
Det blev til et interessant foredrag og efterfølgende besøg på fregatten- tak for det Christer.
Det blev også til en indledende snak med nogle af jer fra klubben- det agter jeg at udvide fremoverB)
Kørte 525 km i lørdags og vendte stort set udhvilet hjem. For en Super Blacbird er dagsrejser på 1000 km ingen problem- det er en sand fornøjelse:) Specielt med et VFR styr for nu at blande emnerne lidt sammen:laugh:
Tak for denne gang!
mvh Ejnar
- hnaxx
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8819
af hnaxx
Besvaret af hnaxx på emne Sv:generalforsamling
Også stor tak herfra.
Det var hyggeligt at hilse nærmere på et par af jer og turen til Lindø var meget interessant. Fedt at møde nogen som går så meget op i de samme \"ting\" som en selv.
Ser frem til at møde jer igen.
Vi ses og god tur.
Henrik A
hnaxx
Det var hyggeligt at hilse nærmere på et par af jer og turen til Lindø var meget interessant. Fedt at møde nogen som går så meget op i de samme \"ting\" som en selv.
Ser frem til at møde jer igen.
Vi ses og god tur.
Henrik A
hnaxx
- Bonde
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8820
af Bonde
Besvaret af Bonde på emne Sv:generalforsamling
Ja det var sku en dejlig lørdagB)
Tak for godt selvskab:)
Hvordan var det lige den der KINØJSER-BANJO kom op Claus:laugh:
Tak for godt selvskab:)
Hvordan var det lige den der KINØJSER-BANJO kom op Claus:laugh:
- claus164hp
- Gæst
13 år 6 måneder siden #8821
af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:generalforsamling
Bonde
Forfannn da .......min hjerne er sat til at glemme ting der er over 24 timer gammel
Hygge Claus
Forfannn da .......min hjerne er sat til at glemme ting der er over 24 timer gammel
Hygge Claus
- Christer
Mindre
Mere
13 år 6 måneder siden #8823
af Christer
Med venlig hilsen
Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:generalforsamling
Hej alle,
Tak igen for jeres dejlige måde at være på - hyggeligt at se gamle venner og møde nye:)
Håber jeg kan lave et op-følgende besøg på vore fine fregatter, når jeg i det nye år ligger på Flådestation Korsør - og gerne hvor vi er noget mere færdige med opbygningen;)
Kh.
Christer
Tak igen for jeres dejlige måde at være på - hyggeligt at se gamle venner og møde nye:)
Håber jeg kan lave et op-følgende besøg på vore fine fregatter, når jeg i det nye år ligger på Flådestation Korsør - og gerne hvor vi er noget mere færdige med opbygningen;)
Kh.
Christer
Med venlig hilsen
Christer
Tid til at oprette siden: 0.118 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- generalforsamling