Bagfjeder

  • claus164hp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #10056 af claus164hp
Bagfjeder blev oprettet af claus164hp
Hvem har et bud på hvor meget den bagfjeder skal spændes sammen ? syntes bare når jeg har telt og alt andet med på camping, ca en 40 kg extra, så lysen den meget op i himlen, så har overvejet at spænde den lidt mere sammen, men hvor meget mere B) kom frisk med et par bud, lige nu er der ca små 2 cm fri gevind i toppen af den

Hygz Claus

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • cooljuul
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #10057 af cooljuul
Besvaret af cooljuul på emne Sv:Bagfjeder
lytter lige med har samme oplevelse med min

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Freeze
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #10058 af Freeze
Besvaret af Freeze på emne Sv:Bagfjeder
Hej Claus

Har været på set up kursus denne sommer. Ifølge disse eksperter skal det være sådan, at din cykel skal sætte sig mellem 20 og 40 mm når du sætter dig på den.

Returdæmpningen skal være lige hurtig ud som du kan trykke den ned !

Hvis det hele er spændt for hårdt mister du den vandring på støddæmperen som den er beregnet til.

Håber ikke det er helt sort snak.

Mvh.

Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • claus164hp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #10059 af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Bagfjeder
Hej Henrik
Jooo det giver da en go mening, men fisket nu lidt efter hvor meget gevind der er fri, når man vejer 110 kg og så kontra min spæde vægt på 75 kg.

Den vandring der er, kan man måle den fra toppladen til sin givi topboks, eller er der er et andet punkt man skal måle fra ? B)


Hygz Claus

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hetri
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #10060 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Bagfjeder
vandringen skal måles fra et fast punkt på den linje som din dæmper sidder på ..... dvs ca omkring bagsiden af tanken ! og det med en mål er nok noget du må forsøge dig lidt frem med :P men du skal jo nok regne med den kommer til at føles lidt hård hvis du sætter den op til at kunne klare fuld oppakning ! havde lidt samme problem da jeg altid kørte med fruen bagpå for dælen den var hård når jeg kørte alene :whistle: nu lader jeg den bare lyse op når der er lidt godt bagpå men den er herlig at køre alene på nu

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • claus164hp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #10063 af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Bagfjeder
Hetri

Ja sgu da det er da der den skal måles ;) men har nu lige målt ved givi-toppladen og der er vandring ca 5 cm så den kan nok godt lige stammes lidt så den ikke lyser så meget op som den gør nu B)

Hygz Claus

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Hanzi
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #10072 af Hanzi
Besvaret af Hanzi på emne Sv:Bagfjeder
da jeg fik hyperpro fjeder bag på spurte han om jeg hade sports potter på eller stan. for så ville han give den 2 mm minder opstændning med sports potte på grund af den maglene vægt fra stan. potter. så du må ikk spænde den meget mere op

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • claus164hp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #10076 af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Bagfjeder
Gav den 5 mm så nu er den stram............:ohmy:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.097 sekunder
Leveret af Kunena Forum