ISHUS

  • bbsyd
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #10658 af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:ISHUS
Sidste nyt fra ishuset !


Dorthe Rex Larsen

Pt er der ikke så meget nyt angående vores ishus, det skal stadig fjernes slut januar, teknik og miljø udvalget har jo besluttet at det nye "servicehus " skal opføres, der er i økonomiudvalget bevilget 500.000 til opførelsen af servicehuset. Den 25 januar er der byrådsmøde,hvor det blivere forelagt af økonomiudvalget, servicehuset kom i licitation i torsdags, og det bliver afgjort den 30 januar hvem der har "vundet" , også selve byggeriet er blevet udliciteret i sidste uge, idag i jyske-vestkysten er der igen en stor artikel på side 4 i sønderborg sektionen, der beskriver licitationens vilkår,mm. som skrevet tidligere byder Malene og jeg også ind, og så er der vel bare tilbage at se lyst på fremtiden,trække på smilebåndet, og byde ind på vores egen good will . takke alle de mennesker der har bakket os op, og fortsat gør det,og heldigvis har vi gennem årene lært at have is i maven, og bevarer hovedet koldt, selv om vi mange gange i det kommunale system, er blevet mødt med kulde og nu iskoldt begær.........................​........

Ja det er jo sørgerligt at nogle få vil ødelægge det for mange!!
Hilsen Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
12 år 3 måneder siden #10659 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:ISHUS
Sku da utroligt at komunen kan få lov at ødelægge folks etsistends grunglag,,

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • bbsyd
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #10692 af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:ISHUS
Jeg mangler ord :evil:


Dorthe Rex Larsen

SÅ KOM DEN TRISTE NYHED, MALENE OG JEG FIK IKKE LICITATIONEN PÅ HAVNEN, DET GJORDE DERIMOD KIM PØLSEMAND OG JOAN, DER I FORVEJEN HAR BURGERHJØRTET OG LYSTBÅDEHAVNEN S KIOSK, OG DA BEGGE DELE ER PÅ LANGVARIGE LEJEKONTRAKTER , OG ALTSÅ IKKE STADEPLADSER, MÅTTE DE GERNE SØGE , SÅ NU ER BÅDE MALENE OG JEG ARBEJDSLØSE , FOR IKKE AT NÆVNE POUL DER HAVDE IS BÅDEN, SAMTIDIG ER DER SÅ ET PAR DER NU HAR 3 FORRETNINGER, JEG MANGLER ORD, DERES BUD VAR PÅ 384.000 KRONER ÅRLIGT X 10 ÅR, VORES VAR PÅ HALVDELEN. SÅ NU SCORE KOMMUNEN MALENES OG MIN GOOD WILL DE NÆSTE MANGE ÅR, DET HER ER NOGET AF DET MEST UMORALSKE, OG SVINSKE JEG LÆNGE HAR OPLEVET..................... SÅDAN EN GANG HUMBUG, PÆN HAVN , SAGDE DE, NÆÆÆÆÆ PETER HANSEN, KOMMUNEN STJÆLER IVÆRKSÆTTERES GODE IDE, HVAD FIK I 3 NYE ARBEJDSLØSE, OG PENGE I KOMMUNEKASSEN,,,,, HVOR ER DET ET USERIØST BYRÅD, DER BARE LADER SÅDAN NOGET KØRE IGENNEM,,,,,,

Hvad skal man sige til sådan noget ????

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
12 år 3 måneder siden #10696 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:ISHUS
Kan kun sige at det ikke kun er i sønderjylland laver lort i den for bogerne,,
Det gør de også både i Lolland og Guldborgsund komunne,,.
Men det er sk øv at komunnen kan få lov at ødelægge folks levebrød bare for selv at få en større del af kagen,,
Der er sku ikke oki,,

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.086 sekunder
Leveret af Kunena Forum