Cover

  • arnem
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11239 af arnem
Cover blev oprettet af arnem
Jeg er på udkig efter et godt cover (garage/dækken) til Birden.
Er der nogen som har erfaringer som de vil dele. Skal det gå helt ned til jorden, eller er det bedst med et som kan knipses sammen under motoren.
Forslag ? :)

God påske til jer alle

Arne

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hetri
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11240 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Cover
louis.de har masser ...... og i mange forskellige udformninger så det er bare at kigge lidt

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • claus164hp
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11241 af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Cover
Har den der kan bindes sammen under cyklen, så kan den ikke blæse væk og nysgerrige kan ikke bare lige løfte og kigge

PS: Bruger den også når det er vinter, så bliver den ikke så støvet :P<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2012/04/06 09:59

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • arnem
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11243 af arnem
Besvaret af arnem på emne Sv:Cover
Tak Tak
Jeg er godt klar over at louis og mange andre sælger covers :laugh:
Jeg var nok mere interesseret i om der var nogen som havde erfaringer med specielle mærker/kvaliteter B)

Arne

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • claus164hp
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11245 af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Cover
Ja køb de billige hvis der en der har lange fingre så gør det ikke så meget det er væk

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • slumstrup
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11254 af slumstrup
Besvaret af slumstrup på emne Sv:Cover
hej
du ksn køber et her det er super lækkeret

www.castrolshop.dk/shop/frontpage.html

mvh
Slumstrup

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
12 år 1 måned siden #11256 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Cover
Hej Arne.

Smag og behag er som bekendt forskellige, men skulle jeg til at parkere udendørs igen vil jeg tænke over følgende:
- Hvis den skal stå et sted hvor det blæser er det en stor fordel at kunne &quot;tøjre&quot; mit cover under blokken/kåben på en eller anden måde.
- Jeg vil sikre mig, at mit cover ikke lukker helt tæt for neden af hensyn til kondens etc. - hellere cirkulation ved parkering i det fri.
- I det første år jeg havde min gamle Bird, parkerede jeg den i baghaven, iført et cover købt ved Louis i Tyskland. Det virkede ganske udemærket, men efter længere tids brug måtte jeg konstatere, at materialet stille og roligt sled malingen af på det yderste af halepartiet. Skulle jeg igen få brug for at holde ude i længere tid af gangen vil jeg føle behov for at lave en eller anden form for stativ for at undgå dette problem.
- Skal du parkere indendøres, kan du også hos Louis købe et cover beregnet for dette. Det cover jeg tænker på her, giver rig mulighed for at luften kan cirkulere, så du undgår kondens indendøre, men slipper for at skulle tørre støv af B)

Ved ikke om du kan bruge disse betragtninger til ret meget, men held og lykke med projektet.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • arnem
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #11258 af arnem
Besvaret af arnem på emne Sv:Cover
Hej Carlo mf.

Det ville naturligvis være at foretrække, at parkere indendørs, men sådan er virkeligheden desværre ikke :dry: Ej heller at anskaffe et af de der &quot;garage-covers&quot; som man kan lukke hen over fuglen.
Måske kører jeg forbi og kigger på det som Slumpstrup linker til, da jeg ikke får meget ud af det billede som er på linket.
Jeg kan se at der nogle som har to øjer foran forneden så man kan sætte en kædelås gennem cover og forhjul. Måske det ville være en fordel også at have to øjer bagtil så det også er låst til baghjulet. Så skulle man vel slippe for nogle af de nysgerrige :woohoo:

Arne

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
12 år 1 måned siden #11260 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Cover
Jeg har købt hos Loues også,, dette går helt ned uden at det lukker tæt,, hvis min skal stå i længer tid lægget jeg et gammelt stræklagen over Biden først og så Cover over bagefter så rissser det heller ikke,,

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.100 sekunder
Leveret af Kunena Forum