SGU og FANDEN

  • arnem
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #12050 af arnem
SGU og FANDEN blev oprettet af arnem
Jeg skal blot lige ha luft :sick:
Jeg har nemlig fået en P-afgift hvor jeg bor.
I bebyggelsen hvor jeg bor, er der 2 MC P-pladser begge er ca 300m fra min opgang og ligger lige ud til vejen bag en hæk, uden lys og ganske uforstyrret.
Jeg har hele tiden parkeret i siden af cykel parkeringen så jeg ikke generede nogen, og mine naboer er ikke generet af min Bird, tværtimod beundre de den.
Jeg dækker den altid over med et cover så man ikke kan se hvad der er under, og jeg kan holde øje med den fra altanen.
Jeg har aldrig haft problemer, i den tid jeg har haft MC'en, men i morges da jeg kom hjem fra arbejde og skulle videre til en anden opgave, satte jeg MC'en og dækkede den ikke til for første gang, da jeg skulle køre på den senere på dagen.
Da jeg kom hjem efter middag sad der en hilsen fra City-parkering
på 650,- kr Grrrrr...
Jeg skal fandme ikke ha min Blackbird hen på MC P pladsen, for så har jeg ingen kontrol over MC'en samtidig med at jeg skal ud på en længere tur med 2-3 Givi tasker HVAD TÆNKER DE PÅ...
Og så til dagen spørgsmål !
Må en P-vagt løfte op i coveret for at se hvad der er under ?
Jeg kunne forestille mig at den stakkels P-vsgt har lugtet blod:evil:
Forslag modtages :whistle:

arnem

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #12052 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:SGU og FANDEN
tjaaaa jeg ved det ikke....

Men tror sku ikke de har noget at gøre oppe på fortovet / cykkelstien jeg ville tro at de skulle melde den til politiet som så skulle gøre noget ved den hvis det var..
Men som sagt jeg ved det ikke men jeg ved de bliver tosset når man parkere sin amerikaner bil på tværs af indkørelsen til p pladsen og forlader i ca 20 min imens de vil køre der fra igen ;-)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • NORMAN
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #12064 af NORMAN
Besvaret af NORMAN på emne Sv:SGU og FANDEN
Nu er det jo ikke så lang tid siden jeg tog mit kørekort et par gange til - og jeg mener bestemt at man praktisk talt må parkere sin MC hvor man vil, bare det ikke er i en alm. parkeringsbås samt at den ikke står uhensigtsmæssigt. I dit tilfælde vil jeg sgu køre sagen langt ud for at slippe for at betale......

René

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • arnem
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #12065 af arnem
Besvaret af arnem på emne Sv:SGU og FANDEN
Der er godt nok et skilt når man kører ind i bebyggelsen, som siger at parkering skal fortages i afmærkede P-båse og MC'er skal benytte de afmærkede pladser markeret til MC parkering (2 stk)
Parkering uden for det ovenstående er der fri jagt på. 650,- for et knald:laugh:
Nu kigger jeg efter et cover som kan låses til baghjulet så man ikke kan hive op og se nr. pladen:angry:

Arne

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hetri
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #12115 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:SGU og FANDEN
smid P-bøden væk ..... de kan ikke bevise at din P-bøde ikke er blæst væk når der er nogle steder at sætte den fast på cyklen .....

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hørup
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #12118 af hørup
Besvaret af hørup på emne Sv:SGU og FANDEN
du kan lige så godt betale den for at sige den er blæst væk hjælper ikke de har taget billeder af nummer pladen , de er fandens opfindelse de parkerings vagter:evil:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Melro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #12221 af Melro
Besvaret af Melro på emne Sv:SGU og FANDEN
NEJ, DE MÅ IKKE RØRE DIN CYKEL.
Men om du parkerer forkert er afhængig af hvad din kommune har udstukket af regler.
Normalt er det sådan at du IKKE må parkere i en helt lukket parkeringsbås, altså hvor der er striber hele vejen rundt, den er forbeholdt biler, hvis ikke andet er angivet. Er der kun striber ud mod vejen og ingen længde opdeling må du godt, og kan den stå på fortov uden at genere folk, altså man skal kunne komme forbi med en tvillingbarnevogn, så er det også tilladt. Typisk er det politiet der kan/skal give bødeforlæg hvis man parkere uden for afmærkede parkeringsområder, men her har nogle kommuner og politiet overgivet det til private p-vagt korps. Jeg vil anbefale at snakke med kommunen først, for at høre hvad de har af regler. Ellers væk med parkeringsafgiften.
Torben

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.060 sekunder
Leveret af Kunena Forum