Alarm på min Solsort

  • Anton
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
11 år 3 måneder siden #13815 af Anton
Alarm på min Solsort blev oprettet af Anton
Har skiftet forsikring og skal derfor have en godkendt alarm, da min 97´ikke har fabriksmonteret alarm med startspærre. Har søgt i forum, men kan ikke lige finde en tidligere tråd. Overveje at købe en Scorpio SR-i900 i USA (næsten halv pris af DK)Nogen erfaringer, evt. andre der har været i samme situation???

Anton

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
11 år 3 måneder siden #13818 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Alarm på min Solsort
Hej Anton,,,
Kan det passe at det skal værer en fast monteret,,,
Mit forsikrings selvskab forlangt bare at jeg skulle have en godkendt skivelås med alarm,, Har en fra OXFORT,, den virker rigtig godt,,, pris ca 800 kr.

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Anton
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
11 år 3 måneder siden #13820 af Anton
Besvaret af Anton på emne Sv:Alarm på min Solsort
Du har helt ret John-John. Oxford Boss eller Abus Granit X-plus er også på listen, men jeg ved bare, at jeg ikke altid "gider" sætte den på. Scorpio alarmen kan sættes på automatik, så den aktivers lige så snart fjernbetjeningen ikke er tæt på Birden. Kan også godt li´at fjernbetjeningen aktivers, hvis man er indenfor 800 m af sin MC og alarmen går. Scorpio kan også monteres med "radar" der giver advarsel, hvis man er meget tæt på min MC. Selvom man ikke engang røre den.

Kan se, at de godkendte skivealarmer koster omkring en tusse. Har set Scorpio i USA til 250$ og 40$ ekstra for "radaren". Pris i DK 2900,- :blink: Så er det bare lige forsendelse, risiko for afgift moms osv :sick: :sick:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • koch
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13824 af koch
Besvaret af koch på emne Sv:Alarm på min Solsort
Hej,

jeg købte min Scorpio SR-i1100 hos bits4bikes.dk; det kan godt være det var dyrere, men til gengæld undgår du bøvlet ved at købe noget hjem fra USA hvor du med garanti kommer til at betale import moms og told.

Mvh,
Martin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Anton
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
11 år 3 måneder siden #13826 af Anton
Besvaret af Anton på emne Sv:Alarm på min Solsort
Du har hel ret Martin. Har snakket med en kammi der har bitter erfaringer med import fra USA. Eksempel: Alarm 300$ forsendelse f.eks. 40$, importafgift 12,5 %, + 25 % moms af HELE beløbet inkl. forsendelse og importafgiften :( ca. 478$. Så er vi omkring 2700 kr. Så enten tager en bekendt fra USA en med til mig i kuffeteren, eller projektet er skrinlagt.

Anton

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • koch
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13830 af koch
Besvaret af koch på emne Sv:Alarm på min Solsort
Jeg skal til Dubai om 3 uger; kan lige checke hvad priserne ligger på og om man overhovedet kan få dem :-)

Martin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Anton
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
11 år 3 måneder siden #13831 af Anton
Besvaret af Anton på emne Sv:Alarm på min Solsort
Det vil bare være super. Tror bare det er svært, for når jeg kikker e-bay UK er det de amrekanske der kommer frem ??
Som jeg siger, jeg er ikke nærrig, men jeg vil heller ikke være uvenner med mine penge :P

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • MCK
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #13981 af MCK
Besvaret af MCK på emne Sv:Alarm på min Solsort
Har selv Scorpio SR-i900 rigtig god alarm. Kan kun anbefales. Køb hvor den er billigst :-)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.085 sekunder
Leveret af Kunena Forum