Baneracer.

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 10 måneder siden #14589 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Baneracer.
Hej JohnJohn.

Min gamleste ven og krigskammelegerat. Registreringsnumret på vores nye "Antabus" er "hemlignemlig" - men lad os se hvem der griner højest når de første fartbøde/bøder for overlæs/overtrædelse af køre- og hviletid/bøder for upassende opførsel m.m. begynder at rulle ind af brevsprækken...... B)

Ps. Håber du har husket at afmelde de "gamle" nummerplader :whistle: :side: :blink: :silly: ;) :evil: :pinch:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
10 år 10 måneder siden #14590 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Baneracer.
Hej Carlo,,

Ja fik dem meldt stjålet kl 17.30,,,
Og hvor finder man lige et par prøveplader på den tid,, den flinke dame hos politiet gjorer mig sørme også opmærksom på at jeg jo ikke måtte kører i min bil uden plader,,:angry:
Hvordan fan kommer man så hjem,,,
Jo Op til Stig,, fat i et stykke karton.. og så måtte man jo lave noget på størrelse med en nr.plade,, skrive nogle storer og fine bokstaver og tal som ligne,, og så blev den sat indvendig i bagruden,,
Har jeg nøde at sige at den dag var jeg glad for at der var tæt trafik på Køge Bugt.. så kørte i pæn tæt kø i det inderste spor,,
så måtte man holde en fri dag næste dag for at kører til Told i Maribo for at få nye plader..

et ½ år efter ringe de fra Told i Tåstrup at de havde fået indleveret den ene plade ,, og da vi havde talt frem og tilbage kunne han godt se at de var meldt stjålne og at de var afmeldt,,, har dog aldrig værer udsat for grafiti der inde,,

Hisen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.066 sekunder
Leveret af Kunena Forum