Historisk tilbageblik

  • Max Andersen
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #15178 af Max Andersen
Historisk tilbageblik blev oprettet af Max Andersen
Hej

Vi havde nogle venner på besøg igår (slagteren fra Tølløse). Vi var med til at stifte klubben tilbage i 2001 med medlemsnr 7 og 13.
I den forbindelse kom vi i det historiske hjørne og kom til at se billeder fra dengang det hele var nyt. Tænker på at det jo er 12 år siden vi var samlet første gang hos Jan Mandelid. Derefter har vi haft nogle sjove turer og hyggelige stunder sammen omkring Blackbirden. Især vores træf var dengang et kæmpe tilløbsstykke med mange deltagere. Specielt dem i Års, Maribo og Hammel var der gang i som jeg husker det. Ligeledes var Løvfaldstræffet godt besøgt.
Vi tog også til udlandet til træf hos vores søsterklubber i Østrig, Tyskland, England og Holland. Ligeledes var vi på lørdagstur til Hamborg for at få en is.:woohoo:
Det var tider men har ikke mere forbindelse til motorcykel kredse så kender ikke status idag.

Har selv haft 2. En fra 1999 som blev " bøjet" i 2000 og derefter en ny som desværre blev solgt i 2007 efter en alvorlig motorcykel ulykke.

Hilsen Max Andersen

Randers

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Christer
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 6 måneder siden #15182 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Historisk tilbageblik
Hej Max:)

Mange tak for dit historiske tilbageblik - det var rigtigt sjovt at læse;)

Tiderne har selvfølgelig ændret sig lidt men flere af de gamle traditioner holdes stadigt vedlige - fødselsdagstræf, løvfaldstræf osv. - og især forkærligheden for vores kære BB er stadigt i centrum:woohoo:

Kh.
Christer.

Med venlig hilsen
Christer

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 6 måneder siden #15183 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Historisk tilbageblik
Og en enkelt gammel er her stadig :)
Dejlig at høre fra dig Max.
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
10 år 6 måneder siden #15184 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Historisk tilbageblik
Hej Max..

Godt at hører at dig og Flemming slagter fra Tølløse stadig mindes de gamle dage,,, Har jo haft æren af at feste med jeg nogle gange,, Både i Maribo hvor der var fødelsdags træf,,men også til Løvfalds træf,, det var også hyggeligt den gang,,,

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 6 måneder siden #15185 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Historisk tilbageblik
poul dam skrev:

Og en enkelt gammel er her stadig


Og det tror jeg godt at jeg tør sige: Det er vi mange som er glade ve´ (vist nok på fynsk :o)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 6 måneder siden #15186 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Historisk tilbageblik
Hej Max.

Dejligt at høre fra dig / jer, og at i ikke helt har glemt os selv om der sikkert er andre ting der "fylder" i jeres liv nu. Tænker om det kunne være interessant at forsøge med en "Old Timer Hygge Weekend" engang i foråret 2014, hvor alle nuværende medlemmer og alle med tidligere tilknytning til Danmarks Bedste Honda Blackbird-klub kunne mødes og udveksle "lyve-historier" fra dengang og nu? Kunne være rigtig dejligt at se jer alle igen :)

Og nu da du alligevel er på "banen" igen - kan du huske jeg købte et sæt lappegrej (den lille pose med 3 små flasker) af dig og din viv da vi var indlogeret på Touring Campen på Djursland i boede i den bagerste hytte imod Kolind)........ Og nu er det så jeg tænker - tror du der stadig er garanti på det sæt lappegrej? B)

De bedste hilsner, Carlo (nr. 100). :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.466 sekunder
Leveret af Kunena Forum