Årets sidste tur

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 4 måneder siden #160 af Daniel
Årets sidste tur blev oprettet af Daniel
Det var måske nok årets sidste tur i dag, det var i hvert tilfælde en herlig tur i det gode vejr.:)
En tur forbi MC 19 (Lækkert klubhus de har)og hente Palle, gennem Køge og langs vandet til Strøby Ladeplads og så retur gennem Karlslunde og Greve til Sengeløse.
Nu er det så tid til at skille ad, og så småt begynde at klargøre til næste sæson.B)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #163 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Årets sidste tur
Hej Alle

Jeg var også ude og køre årets sidste tur idag:cheer: :cheer: :P , i et herligt solskinsvejr og en 5 - 6 graders varme. En tur inde omkring Langlinie og her var en 6 - 7 Ducattier der var ved at samle sig til en lille tur.B) :S

På vejen hjem ad Roskildevej,så jeg pludselig,at der var helt hvidt af salt på cykelstien, så vi må hellere give den en ordentlig tur med vandslangen når vi kommer hjem igen, tænkte jeg.

En 40 - 50 km blev det til, den skulle jo varmes ordentlig op inden vi skulle hjem og hive bundproppen af og igang med alle de øvrige vinterklargøringsopgaver.:ohmy: :ohmy:

Der er kun 3½ måned til vi skal ude og køre igen, Bakken åbner allerede d. 13. marts 2008 - det er jo lige om snart!:cheer:

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 4 måneder siden #166 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Årets sidste tur
Ja, det var lidt koldt, men ren luksus lige at dreje på knappen og så få varme i håndtagene.:woohoo:

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.065 sekunder
Leveret af Kunena Forum