En Taxachaufførs beretninger

  • spølkum
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 måneder siden #16496 af spølkum
En Taxachaufførs beretninger blev oprettet af spølkum
Hej
Vedlagt er noget jeg har skrevet i FJ- forum- en meget sjov
(sand?)historie om en FJ- kører som har Vorherre med sig:)

En lille fortælling fra en Taxachauffør

Jeg var i sidste uge i Kassel i embeds medfør og kørte mod Kassel i en lokal taxa.
Samtalen faldt på motorcykler- chaufføren var selv motorcyklist og havde nu en Yamaha YZF 1000 Thunderace.
Så faldt samtalen på FJ og han fortalte at han for mange år siden havde haft en der holdt 148 km
Historien er her: Den lokale klub havde aftalt at de skulle på en tur langs Edersee- da han kørte på den nyeste, største og hurtigste motorcykel:En splinterny FJ 1200 kørte han selvfølgelig forrest. I en kurve med ca. 120 kommer der pludselig en Audi imod i venstre side. Føreren, der er beruset og i selskab med 3 kvinder, er i fuld gang med at underholde kvinderne og holder derfor ikke øje med hvor han kører. FJ - køreren kører frontalt ind i bilen - motorcyklen kiler sig fast i forpartiet helt op til kabinen- og føreren bliver slynget over bilen uden at ramme den overhovedet. Heldigvis var det i en kurve til Edersee - og han lander helt uskadt direkte i søen Han er fortumlet og kender ikke forskel på op og ned og svømmer derfor mod bunden. En dykkerklub er ude at træne- overvåger hans dykkerstunt og får ham fisket uskadt op på bredden
Han måtte så have en ny FJ som en anden i nabolaget nu har stor glæde af. Om historien er sand kan jeg ikke bedømme, men han skal have en helt usandsynlig god fantasi for at opdigte denne historie.
Mvh Ejnar

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.057 sekunder
Leveret af Kunena Forum