Glædelig jul

  • poul dam
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 4 måneder siden #2245 af poul dam
Glædelig jul blev oprettet af poul dam
Hej

Jeg vil ønske alle Bird kører med familie en rigtig glædelig jul og et godt nytår:)
Håber at se mange af jer i næste sæson. Første gang til generalforsamlingen, som nok bliver med efterfølgene hygge og overnatning:P

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #2246 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Glædelig jul
HEJ ALLE SAMMEN. :)
DER SKAL OGSÅ LYDE EN HILSEN HERFRA MIG TIL JER ALLE SAMMEN MED ØNSKET OM EN GOD JUL SAMT ET GODT NYTÅR :evil: . HÅBER SELVFØLGELIG OGSÅ AT I KAN SLÅ TIDEN / VINTEREN IHJEL MED EN MASSE POLERING ELLER SKRUEN ;-);-) ER SELV GÅET IGANG ;-)
BIRD HILSEN FRA MADS.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 4 måneder siden #2248 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Glædelig jul
God jul og godt nytår.:) Glæder mig til vi ses næste år.:side: Pas på jer selv derude. Hilsen Erik.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #2250 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Glædelig jul
hrj til alle

jeg vil da også lige sige glædelig jul til alle med ønske om et godt nyt år ;)


PS. husk at sætte for i jeres tøj det er pisse koldt der ude nu :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 4 måneder siden #2251 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Glædelig jul
Tak”¦”¦ også en god jul til alle herfra, og et håb om et godt nytår, med en masse gode timer, på ryggen af verdens bedste motorcykel. B)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 4 måneder siden #2258 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Glædelig jul
Kære alle.

Tak for de venlige ord. En stor hilsen til alle herfra, med ønsket om en rigtig god jul og et godt og lykkebringende nytår til klubbens medlemmer og deres familier.

Tiden op til jul er jo bare fløjet afsted. Mange ting skulle nåes inden der blev lukket ned for julen, selv de små timer blev indraget for at nå det hele. Nu har julefreden sænket sig over Brønshøj, og pulsen er ved at blive normal igen. Med lidt god vilje kommer jeg igang med at få \"vinterklargjort\" Birden i dagene inden nytåret - det vil være godt for både Birden og undertegnede, og give lidt fred i sjælen..... B)

Vi har været inde og kigget åbningstidspunktet for Bakken ud, og ifølge nedenstående link har de i år valgt skubbe åbningsdagen til torsdag d. 26. marts 2009, hvilket giver os 2 uger ekstra (til lige at få varmet vejene lidt ekstra op - og således at vi forhåbentligt slipper for at køre i salt igen): Læs selv mere her: www.bakken.dk/bakken_a_aa/aa/aabningstider.html

Er der nogen af jer der har planer om at komme til motorcykeludstilling i februar? Vi kunne måske overveje at mødes og følges ad, og evt. drikke en kop kaffe eller øl imens vi udvæksler et par gode \"lyvehistorier\" eller \"sladder\"? Læs selv mere her: www.mcshow09.dk/udstiller_info.asp

Til sidst til de seje der stadig køre på 2 hjul derude: fortsat rigtig god fornøjelse og pas nu godt på jer selv. Til alle de kedelige der ligesom mig køre med 4 hjul og varmeapparat: jeg glæder mig rigtig meget til at se og høre fra jer igen når sæsonnen melder sin ankomst.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • robin
  • Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #2261 af robin
Besvaret af robin på emne Sv:Glædelig jul
Også til dig og godt nytår
Hilsen robin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Per Teglgaard
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
15 år 3 måneder siden #2276 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:Glædelig jul
Nytårshilsen fra kasseren

Håber I alle kommer godt ind i det nye år og at vi ses til klubbens arrangementer i 2009.

Stor hilsen

Per

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hanstryk
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #2281 af hanstryk
Besvaret af hanstryk på emne Sv:Glædelig jul
Hej alle

Jeg vil da også ønske jer allesammen et rigtigt Godt Nytår, med håbet om, at vi alle må få en sjov og sikker sæson på vores elskede Bird'er.

Mvh
Hans Tryk

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.542 sekunder
Leveret af Kunena Forum