Udstødning

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 måneder siden #2629 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Udstødning
Hej Jens Henrik.

De Mivv -potter jeg har sat på min BB er ovale. Jeg har kørt med dem monteret først på min gode \"gamle\" karburatormodel, og senere flyttet dem over på min nyere -03 med indsprøjtning.

En af grundene til at jeg syntes godt om netop disse potter, er ubetinget lyden. Som jeg opfatter lyden er den som en dybere brummen i forhold til hvad jeg ellers syntes at høre på gaden her i byen. En høj snerren med alt for mange omdrejninger er ikke lige mig. Som sagt mange gange tidligere er smag og behag jo yderst forskelligt, og det slet ikke sikkert at du er enig med mig i denne sag. Ville ønske at det var forår, så du kunne komme til at høre Birdens aldeles potente lyd inden du selv gik ud og investerede.



Jeg syntes ikke at den \"larmer\" i den forstand, og jeg har da også kørt på f.eks. Knutstorp flere gange, hvor jeg var forberedt på at skifte til originalpotter eller putte nogle \"svampe\" i potterne hvis de skulle beklage sig - men ingen har på noget tidspunkt pt. påtalt at de har larmet for meget.

Om der kan puttes DB -killer i ved jeg faktisk ikke pt. men hvis du har brug for at vide det, kan jeg selvfølgelig finde ud af det.

Carlo, Brønshøj.

Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2009/02/18 22:01

Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2009/02/18 22:03

Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2009/02/18 22:04<br><br>Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2009/02/18 22:05

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • 5xsorensen
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2632 af 5xsorensen
Besvaret af 5xsorensen på emne Sv:Udstødning
Tak Carlo

Det var lige det jeg skulle vide :-)

Jeg tror jeg prøver :-)

Mvh Jens Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 2 måneder siden #2633 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Udstødning
De priser vi ser her på siderne, er det for 1 eller 2 potter. Hetri skriver 330 pund for 2 potter. De priser kan jeg ikke finde. Hilsen Erik.:)<br><br>Indlæg redigeret af: Brandmanden, den: 2009/02/19 11:24

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • 5xsorensen
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2638 af 5xsorensen
Besvaret af 5xsorensen på emne Sv:Udstødning
Det var da skarpt set - jeg vil nemlig have to på. Det må hetri kunne svare på når han modtager pakken.

Mvh Jens Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hetri
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2641 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Udstødning
kommer lidt i tvivl om de interesserede faktisk har lest artiklen ! .. derstår ret tydeligt atdet er TO! lydpotter der er omfattet at handelen

www.motorcycle-exhausts.co.uk/product_in...amp;products_id=8067

ogja det er racing potter UDEN bd-killer<br><br>Indlæg redigeret af: hetri, den: 2009/02/20 12:09

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • 5xsorensen
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2644 af 5xsorensen
Besvaret af 5xsorensen på emne Sv:Udstødning
Hetri: Du har ret - det er øjnene man bliver blind på først....

Mvh Jens Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hetri
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2664 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Udstødning
så er de nye potter kommet hjem og til ingens overraskelse blev de naturligvismonteret med det samme (og lidt testkørt):blush: henholder mig til poul dams argument med når vejen er tør må man gerne teste lidt når man bor på landet :laugh: .. her er et par billeder af dem .. pasformen er god eneste bemærkning tildet er at jeg syns at selv med den medfølgende pakning til forrøret skalde faktisk voldspændes fot at slutte tæt så har besluttet at hvis der kommer lidt falsk udstødning ud der overlever jeg nok det frem for et deform forrør eller et ødelagt spændebånd .. er glad for de sidder så tæt ind til cyklen gir et ret godt look til piphans bagfra.. det er jo der de fleste ser den B) . og så skal det lige siges at de vejer knap 4kg. stykket frem for de originale der vejer vel 11 kg<br><br>Indlæg redigeret af: hetri, den: 2009/02/28 10:11
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hetri
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2665 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Udstødning
.. lyden i dem starter med en blød buldren i tomgang og ved lave omdrejninger. Men når der kommer lidt rulle på dyret er man slet ikke i tvivl om at det er racingpotter og lyden gradvist ændrer sig til en hidsig snerren for til sidst at ende i noget der ikke helt kan beskrives!.. der skulle jeg jo holde fast :laugh: .... så skal jeg desværre til noget lidt mere kedeligt idag. min bagbremse erblevet lidt doven i vinterens løb og er ikke så vild med at slippe helt igen så der står kopperfedt på menuen i dag:blink: ... men på mandag står der xenon montage på menuen, det blir spasB)

Indlæg redigeret af: hetri, den: 2009/02/28 10:18<br><br>Indlæg redigeret af: hetri, den: 2009/02/28 10:21
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 2 måneder siden #2670 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Udstødning
Ser godt ud Hetri, det er sku billigt for sådan 2 potter. Bliver nok nødt til at bestille nogen.
Hilsen Erik.;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • MCK
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2685 af MCK
Besvaret af MCK på emne Sv:Udstødning
Køb nu bare de potter som www.akrapovic.com laver med det samme :-)

De lyder sgu fantastisk. Har dem selv :-)
Sorry kunne ikke lade være...

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.107 sekunder
Leveret af Kunena Forum