Højt styr

  • fiskefjæs
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2745 af fiskefjæs
Højt styr blev oprettet af fiskefjæs
Hej alle...

Hjælp min gode ven...

Min bedste ven,,,,måtte desværre sælge sin dejlige Blackbird sidste år,,,pga af ryg og skulderproblemer....han hænger simpelt hen for meget ned over fuglen,,,for tiden ser han meget på en st 1300...men han er jo som alle os andre godt klar over at ingen er bedre en CBR 1100 XX....så hvad kan man gøre?????


Vi er godt klar over at man kan sætte VFR styr på,,så man løfter 3-4 cm,,,men er det nok???hvad så med kåbeglaset,,,hvor højt kan det komme op????Vil et andet sæde måske hjælpe???.


Han vil gerne sidde lidt mere op,,,samt lidt mere i læ,,,han er en stor gut på ca 1.90,,,,så vi snakker store ændringer,,,,eller hvad????


UlrikB)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 måned siden #2749 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Højt styr
Det kan være svært at svare på, men dem jeg har hørt/læst om er blevet tilfredse med VFR håndtag og så et double bubble kåbeglas.
Men du/han kommer ikke til at sidde lige op og ned som på en ST 1300. Og det er en helt anden maskine, og har man en gang kørt Blackbird, så tror jeg at det bliver svært at væne sig til noget andet.

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2752 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Højt styr
den øverste forgaffel bro kan udskiftes med abm bro , lucas og hvad de forskellige mærker ellers hedder. så kan der monteres et cross styr , eller tysker styr som det hedder i daglig tale. man får et helt andet greb på cyklen efter min mening . kører selv med det på min bird med sidevogn. har desuden prøvet det på en solo bird. man får den også til at svinge anderledes :evil: . der skal dog monteres et forhøjet kåbeglas , f.eks mra for at styr går fri fra kåbeglas.
men google efter abm gabel lenker . så burde du finde noget . eller ring eller sms på 61 77 35 95. så hjælper jeg.
mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2753 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Højt styr
bor i middelfart . også velkommen til at kigge forbi og evt prøvesidde.
mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.079 sekunder
Leveret af Kunena Forum