Her bliver motorcyklist slået til plukfisk

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 uger siden #2930 af kimbp
Chokvideo skal lære motorcyklister at køre pænere i byerne. Advarsel - stærke billeder

Med 120 km/t kommer en motorcyklist bragende igennem et trafikeret kryds og kolliderer med fuld fart med en personbil. MC-føreren bliver slynget gennem luftet og hamrer med fuld kraft ned i asfalten adskillige meter hen ad vejen.

Som ved et mirakel overlever han uden varige mén. Men det er der mange andre, der ikke gør, og det har fået politiet i Hamburg til at frigive videoen fra et overvågningskamera i et forsøg på at få de mange motorcyklister, der i disse dage udnytter forårssolen til at vise de hurtige cykler frem, til at slække lidt på speederen.

Den brutale video er fra en sommerdag i fjor og viser en ulykke fra Reeperbahn, hvor en personbil er ved at dreje i et trafikeret kryds. Motorcyklisten har så meget fart på, at han overser bilen og ikke kan nå at stoppe, før han med 120 km/t smadrer ind i siden på den. Selv om han ser ganske livløs ud efter det hårde møde med asfalten, slipper han altså uden men.

Se videoen her

Husk nu at passe på jer selv derude!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 2 uger siden #2948 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Her bliver motorcyklist slået til plukfisk
Hej Kim...
Puha... den vidio giver stof til eftertanke,,,

Hilsen John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 uger siden #2951 af scoop
ja der er nok at tænke over men..
vil den skræmme de unge ? når man er 18 og udødelig ved man jo at det ikke vil ske for en selv og kun for alle andre :pinch:
jeg tror at den dag hvor man er ved at blivet klippet kommer man til at tænke på den med ellers vil den nok ikke fylde det vilde hos dem :dry:
og jeg er da glad for at jeg er blevet mere voksen selv :blush:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.054 sekunder
Leveret af Kunena Forum