Endnu en købstråd ;-)

  • Kristian B
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 dage siden #3021 af Kristian B
Endnu en købstråd ;-) blev oprettet af Kristian B
Jeg er faldet for blackbirden men som såmange andre har jeg et begrænset budget, mit er havnet på ca. 90.000kr. Mit spørgsmål til jer er nu om jeg skal droppe ideen med BB'en og finde noget andet eller om man kan finde en fornuftig fugl til de penge. På DBA har jeg fundet denne til 89.800kr. hos jydsk mc center i horsens:
www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56260170

Jeg har læst alle de øvrige indlæg om køb af BB men er meget åben for gode råd, tips og trix og lir ang. køb.
Det er først til næste år der skal købes så der er god tid.
Mvh

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Christer
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 5 dage siden #3024 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Endnu en købstråd ;-)
Hej Kristian,

Det var godt at høre at yderligere én person har set lysetB) Og du har ret - blackbirden er en dejlig maskine:lol:

Efter min bedste overbevisning kan man næsten ikke gå galt i byen - der jo en HONDA:woohoo:
Dog skal selvfølgelig det elementære være i orden - service, dokumentation, udseende (slidt/ridser/pæn?), lade ensretter skiftet?, kamkædestrammer skiftet?, originalt udstyr medfølger?, sidste service?, dæk og kæde skiftet? - og ikke mindst hvordan \"handler\" den på vejen;)

Den såkaldte \"finanskrise\" gør at prisniveauet er generelt faldende, især på \"luxusartikler\" som MC - andre ville kalde det livs nødvendigheder når vi snakker om BB:woohoo: Derfor vil du kunne købe en fantastisk MC til en rigtig god pris:)

Håber snart at se dig som nyt medlem i vores fantastiske klubB)

/Christer

Med venlig hilsen
Christer

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 5 dage siden #3025 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Endnu en købstråd ;-)
Hej

Hvis den køre lige så godt som den ser ud :) , så køb den.

64000km. så er den lige kørt til og må få bundgas :P :P

Hygge PD

ps. når den er til salg ved en forhandler må ladning og knastkædestrammer være ok. ik;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Kristian B
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 4 dage siden #3028 af Kristian B
Besvaret af Kristian B på emne Sv:Endnu en købstråd ;-)
Mange tak for svar, så kan jeg jo godt gå i krig med at finde den rette- er dog i god tid. Go sommer og glade sving til alle :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.072 sekunder
Leveret af Kunena Forum