MRA racing/dobbel bobble kåbeglas til Blackbird

  • Ulrik
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 uge siden #3083 af Ulrik
Hej Bird ejere
Nogle som kunne bruge et kåbeglas som dette ?
www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60097602
Ring endelig hvis det var noget :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • clauspeter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 dage siden #3086 af clauspeter
Besvaret af clauspeter på emne Sv:MRA racing/dobbel bobble kåbeglas til Blackbird
Jeps - det kunne jeg.
Send mig en mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

MVH Claus

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 6 dage siden #3087 af Carlo
Hej Ulrik.

Tak for tilbudet, men har været ude og investere allerede. Til gengæld vil jeg da gerne se / høre lidt mere om din fine Bird (hvis det altså er din model der er på billederne). Den ser da spændende ud - har du lavet modifikationer på den, nyt udstyr eller andet?


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ulrik
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 dage siden #3088 af Ulrik
Hej Carlo
Må jo nok indrømme at bird'en på billederne ikke er min.
Fandt dem på nettet da jeg ikke havde nogle af min egen da jeg oprettede annoncen.
Har selv en bird og ville egentlig også gerne være medlem af jeres fine klub men er føler mig ikke helt tryg ved måden navn håndteres på.
Har snakket med jeres formand om det for noget tid siden.
Det som jeg synes er lidt forkert er at man bliver slået op på forsiden som nyt medlem. Både med for og efter navn.
Har man nu et specielt navn er det jo ren guf for tyvene.
Man kunne jo lige så godt have adressen stående også :(
Jeg synes det er fint nok at bestyrelsen har person oplysninger men det skal ikke være tilgængeligt for alle.
Og i så fald så skulle man selv give accept om det skulle kunne ses på ens profil. Eller at man kunne vinge af hvad oplysninger andre skulle kunne se.
Kunne forstå på jeres formand at medlemmmer også havde adgang til disse oplysninger.
Det skal ikke lyde som om jeg ikke stoler på folk men man hører jo desværre at folk ikke kender forskel på dit og mit.
Hvis dette er ændret så skriv endelig tilbage for så er jeg medlem med det samme :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ulrik
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 dage siden #3089 af Ulrik
clauspeter - har sendt mail til dig

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 6 dage siden #3090 af Carlo
Hej Ulrik.

Ærgerligt at det ikke er din egen model på billedet - den ser spændende ud.

Jeg er meget enig med dig i at vi skal beskytte \"personfølsomme\" oplysninger, så det ikke bliver et bestillingskatalog for tyveknægte, og jeg har taget din udlægning til efterretning. Nu er jeg jo (heldigvis) ikke bestyrrelsesmedlem, men kun alm. \"indianer\" i klubben, men jeg er helt sikker på at vi nok skal tage emnet op til diskussion igen - det er bestemt vigtigt at alle kan føle sig trygge i denne sammenhæng. Hvordan man kunne løse problemet ved jeg ikke på stående fod, men jeg er sikker på at nogle af klubbens medlemmer med IT -baggrund sikkert ville kunne komme med et seriøst bud.

Til gengæld vil jeg så håbe at vi kan byde dig velkommen i klubben ved en senere lejlighed når problemet forhåbentligt er løst. Ingen klubber er som bekendt bedre end klubbens medlemmer gør den til - og jeg har endnu aldrig fortrudt at jeg meldte mig ind i tidernes morgen :)


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • clauspeter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 dage siden #3091 af clauspeter
Besvaret af clauspeter på emne Sv:MRA racing/dobbel bobble kåbeglas til Blackbird
Så er den købt og pengene på Ulrik konto.:)
Tak til Ulrik:)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ulrik
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 dage siden #3092 af Ulrik
Selv tak Claus :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • knek
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
Mere
15 år 5 dage siden #3093 af knek
Hej Ulrik

Når man er medlem af klubben, kan man vælge om adresse oplysninger må vises til andre medlemmer. Dit navn, email og telefonnr vil dog være tilgængeligt for medlemmerne.

Jeg har nu rettet på sikkerheden på siden, så nu vises nyeste medlemmer kun til medlemmer af klubben, der er logget ind.

mvh
knek
Webmaster

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 5 dage siden #3094 af Carlo
Hej Kenneth.

Flot arbejde - hurtigt og effektivt. Om Ulrik er tilfreds med denne udlægning ved kun han selv, men mon ikke også han kan accepterer ovenstående? Mht. efternavnet der kan \"Googles\" etc. kan jeg ikke se nogen umiddelbar løsning. Jeg arbejder til dagligt en del med min pc på alm. brugerniveau, og det er ikke mange spørgsmål jeg ikke kan finde via internettet, hvis man bare ved hvor man skal lede, og så er det nogenlunde ligegyldigt om man hedder \"von Gyldenspjæt\" eller \"Sørensen\" til efternavn (Sørensen tager lige lidt længere tid.....).


Carlo, Brønshøj.<br><br>Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2009/05/06 21:33

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.098 sekunder
Leveret af Kunena Forum