Mc udstyr Sverige

  • BIRDXX
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #3129 af BIRDXX
Mc udstyr Sverige blev oprettet af BIRDXX
Hej,skal på ferie i sydsverige til sommer (yxanäs) fra malmø ca 100km øst på. Og så ville jeg høre om der er nogen der ved om der er nogle mc udstyrs butikker i malmø eller i nærheden,da jeg mangler noget nyt tøj, mm.
Mvh.Kenneth

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 11 måneder siden #3131 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Mc udstyr Sverige
Hej Kenneth.

Lyder hyggeligt. Fruen og jeg er blevet meget glade for at køre ture i sydsverige. De eneste sure svenskere vi endnu til dato har mødt - har været danskere bosidende i Sverige :blink:

Selvfølgelig findes der også både sure og dumme svenskere, vi har bare endnu ikke mødt dem, og deres natur er helt ubeskrivelig. Kan varmt anbefales.

Vi har været i Malmö nogle gange efterhånden, dog primært handlet i en butik der hedder:

MC - huset
Jägershillgatan 6
Malmö

Se evt. www.mchuset.se

De har et rimeligt pænt udvalg i motorcykler, udstyr og beklædning, og de er nogle hyggelige og rare mennesker der er vant til at handle med danskere. Pas dog på, ikke alt kan købes med fordel i Sverige.

Jeg kan huske fra vores sidste besøg, at vi så der lå nogle interessante butikker med beklædning m.m. uden for Malmø mod Lund, men kan i skrivende stund ikke lige huske deres navne / adresser (skal nok tilføje hvis jeg skulle komme i tanke om noget lidt mere konkret). Jeg har derfor skrevet 3 forskellige butikker op som jeg har adresse på, men jeg har aldrig selv været der, så jeg kan ikke fortælle om det er godt eller skidt. Prøv selv hvis du har tid / lyst til at besøge dem:

Södra Stjärn Racing
Ystadsgatan 31
Malmö
Sverige
+46 0736-54 56 64

Lillemans MC
Landerigränden 6
Lund
Sverige
+46 046-15 00 00

Plus Import HB
Parternas gränd
Lund
Sverige
+46 076-162 40 41
Bilforhandler, Motorcykelforhandler

Jeg er næsten sikker på at vores \"SVENSKE BRØDRE\" vil kunne bidrage med nogle nyttige oplysninger, hvis de altså lige kommer omkring indlæget her på forum. Ellers giv dem et kald på telefonen - jeg er sikker på at de gerne vil hjælpe alt hvad de kan.

Håber du får en rigtig god oplevelse. Skulle du have brug for hjælp når du runder København, kender du mit mobilnummer - og du skal være så velkommen.


Carlo, Brønshøj.<br><br>Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2009/05/13 23:50

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • BIRDXX
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #3146 af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Mc udstyr Sverige
Hej Carlo, tak for linkene det vil jeg undersøge nærmere. Det er godt nok bil vi skal køre i til Sverige,for konen og børnene vil også med, men drømmer da om at fruen og mig kan tage en tur på Birden derop en gang, men derfor skal der alligevel kigges på mc tøj og lign.
Mvh.Kenneth

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #3147 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Mc udstyr Sverige
hvis du ikke har bro kort kan du låne et af mig :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
14 år 11 måneder siden #3182 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Mc udstyr Sverige
Hej BIRDXX...
Har talt med en ven som jeg har i Sverig...
Han siger at prisen er nogen lunde den sammen som i DK...
Men du kan som i DK værer heldig at finde noget godt på tilbud,,
Og så må i ha en god tur,,,
Hilsen Johnjohn

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • BIRDXX
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #3185 af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Mc udstyr Sverige
Hej JohnJohn, jammen det kan da godt være det måske er billigere at købe tøj i tyskland. Har også hørt om nogle der kører helt til Hamborg, men så skal man også handle stort ind for det kan betale sig at køre helt derned! MEN man får jo en køretur ud af det:) Jo tror det bliver en fin tur der er jo kønt derovre.

Hilsen Kenneth

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #3190 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Mc udstyr Sverige
hej birdxx og alle andre

priserne her overe er ca det samme men ofte ville du kunne spare kursen ( op til 30% ) men kommer du de dage hvor de køre kampanje så er der meget at hente.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.106 sekunder
Leveret af Kunena Forum