MRA Vario kåbeglas

  • Kent
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #3383 af Kent
MRA Vario kåbeglas blev oprettet af Kent
Hej. Ved dårligt at jeg i dette forum tør skrive, at jeg lige har skiftet min Blackbird ud med en FJR 1300. Det medfører bla. at jeg ikke får brug for mit MRA Vario kåbeglas, som jeg kun har haft monteret på 2 gange. Det er købt for ca. 2 mnd siden, og er som nyt. Jeg vil gerne have 800 kr for det:) Billeder kan sendes. Jeg har e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Kent
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #3448 af Kent
Besvaret af Kent på emne Sv:MRA Vario kåbeglas
Glasset er ik solgt endnu, så sætter det ned til 700 kr. Jeg har tlf nr: 21493711

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Holme
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #3457 af Holme
Besvaret af Holme på emne Sv:MRA Vario kåbeglas
Hej Kent,

Smid lige et billede på: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Mvh Holme

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Kent
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #3466 af Kent
Besvaret af Kent på emne Sv:MRA Vario kåbeglas
Hej Holme. Sorry jeg ikke har set din besked her på forum. Ser det først nu, hvor jeg skal ha slettet mit indlæg, for glasset er solgt.
Jeg kan sgutte finde ud af at få det slettet. Nogen der ved hvordan :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 10 måneder siden #3476 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:MRA Vario kåbeglas
Hej Kent.

Er desværre ikke fagmand udi dette \"multimediehalløj\", men teksten \"SOLGT\" kunne være en hjælp ;)

Når du nu bliver træt af din nye fine Yamaha, og igen køber en Blackbird, så sig bare til. Daniel og Co. er verdensmestre i at afholde EDB- og billedbehandlingskurser for klubbens medlemmer :)


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • BIRDXX
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #3497 af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:MRA Vario kåbeglas
Hejsa! Det er mig der har købt kåbeglasset og det har hjulpet mht.vindstøj og turbolens, bare lige til orientering. Det kommer selfølgelig an på kørerens højde, hvor meget det hjælper.

Mvh.Kenneth

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Kent
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #3523 af Kent
Besvaret af Kent på emne Sv:MRA Vario kåbeglas
Hej
Bedre sent end aldrig.... Tak for rådet Carlo. Til info så har jeg kørt ca. 12.000 km på FJR'en siden d. 20. maj I ÅR !! Bla. en tur til Gibraltar og vende. Langs Spaniens vestkyst på vej derned, og ind tværs over Spanien med pitstop i Andorra på vej hjem. Frankig og Tyskland blev denne gang kun brugt som \"transportstræk\" En tur på ca. 7400 km med bagsæde passager, og jeg kan kun sige : Den kører sataneme godt:) Meeen, det gjorde Blackbirden også. Jeg tror dog ikke, vi ville have taget flere dagsstræk på over 1000 km på B.B;)

Rart at høre du har fået glæde af kåbeglasset Kenneth:)

Mvh
Kent

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.085 sekunder
Leveret af Kunena Forum