stole

  • hetri
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #3472 af hetri
stole blev oprettet af hetri
Nu har jeg efterhånden været en del steder hvor jeg med tårer i øjnene har set folk side på nogle fine stole og min røv har været meget øm efter en weekend på græsset .... er der nogle der kan hjælpe mig med hvor hvad og hvem der forhandler de campingstole der ikke vejer noget og kan foldes sammen til ikke at fylde mere end en sukkerknald ??? ( måske LIDT størrere)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • micmad
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
Mere
14 år 10 måneder siden #3473 af micmad
Besvaret af micmad på emne Sv:stole
hej du kan købe dem i jysk for 99 kr B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 10 måneder siden #3477 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:stole
Hej Henrik.

Slå koldt vand i blodet du gamle. For det første kunne det jo tænkes at du fik noget at sidde på når du nu skal giftes. For det andet er det jo ikke sikkert at du kommer til at sidde ned de næste mange år - jeg mener, du skal jo giftes :whistle: For det tredie så ved jeg at flere af dem der var nede og se MotoGP i Assen for nyligt har været ude og investerer (bl.a. Daniel). Når han kommer hjem fra ferie kunne det tænkes at de havde nogle gode - eller dårlige erfaringer, så de ville dele med os andre. Dumt at bruge penge på noget som andre har fundet ud af ikke du´r. Bare et forslag.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 9 måneder siden #3543 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:stole
Hej
Jeg købte 2 fra Outwell til 300,- pr. stk.
www.outwell.dk/Furniture.aspx?b=Outwell&...;pid=5&CatId=291

Jeg hører til den lange kategori, som ind i mellem har bøvl med ryggen, og især hvis jeg sidder for lavt/på jorden for længe af gangen. Så jeg ofre gerne lidt mere for en ordentlig kvalitet, og nu er det ikke sidste gang jeg skal på MC camping.

Pris og kvalitet hænger også som regel sammen, og igen hvad og hvor meget skal det bruges til.

Dem fra jysk er sikkert ganske udmærkede, men man kan tydeligt se og mærke forskel på kvaliteten. Eneste + på dem fra jysk er, at de har 2 kop holdere, så man både kan have kaffe og rødvin på samme tid. :woohoo:

Mvh. Daniel

Et billede fra vores lejer i Holland:



Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hetri
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #3592 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:stole
har kigget lidt på de forskellige modeller og deminder meget om hinanden så det endte med jeg trillede i jysk smed en hund på disken og fik to stole med hjem B) ... så er vi klar

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.099 sekunder
Leveret af Kunena Forum