Forsikring på blackbird??

  • mdls2005
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #441 af mdls2005
Forsikring på blackbird?? blev oprettet af mdls2005
Hejsa vi vil gerne have et godt råd om hvor man kan få en blackbird forsikret til en fornuftig pris. Hvad betaler du for din cykel med fuld kasko??

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Per Teglgaard
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #442 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Har forsikret i Sønderjysk forsikring til ca. 7000 kilo om året. Det kræver 3 andre forsikringer i samme selskab.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #443 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Jeg har så min forsikret i Loyds til ca 5000 Kr. på årsbasis.
Thisted Amt er også rimelige i prislejet, men man skal lige have et par andre forsikringer der i forvejen. Man skal også helst have rundet de `40` År.

Birdhilsen: Ivser:lol: :laugh: :silly:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #444 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Forsikring på blackbird??
forsikring hos loyds kan da kun lade sig gøre hvis man har finansieringen igennem mc finans , så vidt jeg ved . det er rasmussen assurance i køge der står for det her i danmark. har selv snakket med dem , men de ville ikke have mig uden om mc finans , selv om jeg har kørt 20 år skadefri !!.det er iøvrigt rasmussen assurance / loyds som forsikrer harleyer igennem harley club dk . underligt nok , for dem er der ellers lidt \" rift\" om .
har en kammerat som har thisted amts forsikring , ringede til dem , men de ville kun tage mig hvis jeg boede i jylland . nu bor jeg i middelfart og kunne da bare flytte til fredericia , MMMEEEENNNN !. DET ER HÅRDT NÅR DET KUN ER LILLEBÆLT DER SKAL SKILLE OS AD . VI HAR DA ELLERS 2 BROER HER I BYEN !!!!:woohoo:
jeg har alm. brand på min blackbird med sidevogn. giver 9500 i kasko !!.
forklaringen er at jeg har fået dem til at godkende at den pludselig vejer 410 kg og har 3 hjul !! , kan altså ikke bare lige vælte. har selvfølgelig også 20 års kørsel uden skade og de har aldrig oplevet en sidevogns skade. vi kørere jo så fornuftigt :evil: :evil:
har efter længere tids argumentering fået dem til at indse at mcén kun har 135 hk , istedet for 164 hk. viste dem en testbænks udskrift. da de går efter kilo/hk ( 410 kg - 135 hk ) får jeg en fornuftig fordeling som gav mig en kasko på knap 6000 :laugh: , MEN !! så er der lige værdistigningen af min bird fordi der er kommet vogn på , og det er lige 125.000 oveni , og så sagde kaskoen altså BARE LIGE 9600 :sick: :( :angry: :angry:
DER ER KUN THE HARD WAY !! frem med knoglen og ring rundt og vær helvedes fræk.
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #446 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Hej
Hos Codan giver jeg 4300 om året uden fastpræmie og må ikke køre fra 1/11 til 1/3. Ca.8000 i selvrisiko og 20% selvrisiko ved tyveri. Er over 50 og har næsten alle forsikringer der. Betingelse er at man skal være medlem af ældresagen B) pris 220kr. om året, til gengæld får jeg 10% tilbage af års præmien hvis der ikke har været brug for nogle af forsikringerne.

Hygge PD morfar og gammel og fornuftig;) :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #449 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Forsikring på blackbird??
ja det er jo billigt poul :( . er det efter vægt/kraft princippet ? og er det med dit \"ekstraudstyr\" på :evil: ?
mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #452 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Det er rigtigt at man skulle have sin MC. financeret gennem MCfinans, men den praksis har de ændret sidste år.
Fruen i huset kører på CBF 600 som vi har flyttet over uden den er financeret igennem mcfinans. Min bird som jeg købte sidste år er også kommet i samme selskab uden problemer, selv om den er uden gæld. Min nye Fireblade var financeret gennem mcfinans og det er måske derfor vi kunne få fruens mc forsikret der.
Men jeg vil da nu overveje om mit fremtidige selskab skal være Codan, med den pris Poul betaler.

Birdhilsen: IvserB) :P :side:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Torben H
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #454 af Torben H
Besvaret af Torben H på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Hej
Jeg har fået skriftligt tilbud fra Codan.( har alle mine forsikringer der) Det lyder på 3300,- årligt og 1800 i selvrisiko, det er når føreren er over 40år ( ellers er prisen møj højere) og man samtidig ikke lige bor midt i HT området. Så det benytter jeg mig nok af når pladerne kommer på her til marts.

Mvh. Torben

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #455 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Mandag tager jeg fluks kontakt til Codan, for at få et godt tilbud på min Bird. Så kan Fruens mc vel også forsikres til en fornuftig pris. Nogen der ved om de er billige med biler?

Birdhilsen: Ivser
B) :silly: :lol:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Torben H
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #456 af Torben H
Besvaret af Torben H på emne Sv:Forsikring på blackbird??
De er ikke pt. billigere med bilforsikring, der ligger de i middel vil jeg tro.( har 2 stk caraveller, en bus og en varebil)
Jeg fik for godt et års tid siden et tilbud for trykforsikring, tog man gennemsnittet for alle forsikringer kunne de slet ikke være med.
Så jeg kan godt anbefale Codan.

Mvh. Torben

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder
Leveret af Kunena Forum