Forsikring på blackbird??

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #460 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Jeg bor postnr 2630 Tåstrup (godt nok i den del, hvor der endnu ikke har været \"drive by shooting\") og det bliver jeg straffet hårdt for forsikringsmæssigt. Er i TopDanmark og giver kr. 9.500,- pr år med kr. 10.200 i selvrisiko. Med 2 biler, blackbird, hus, indbo og hvad der ellers hører sig til må man se på summen og her var TopDK billigst, sidst vi kiggede på det.

Har lige set på touringklubbens hjemmeside at TopDK sætter priserne ned med i gennemsnit 25% pr. 1. februar.

Topdanmark sænker priserne

Det bliver spændende at se hvad dette reelt kommer til at betyde, ellers må vi ud og skanne markedet igen, Codan lyder interessant.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #491 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Ja, det er den største nedsættelse jeg har set fra et forsikrings selskab og så helt frivilligt. Jeg er gået fra 3500 til 2000 årligt, det er da noget som kan mærkes.
Jeg har brugt Topdanmark i mange år, på grund af deres måde at håndtere udbetalinger i forbindelse med skade på biler, som jeg har repareret for dem. Aldrig noget bøvl.
Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #497 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Hej Daniel.

Jeg går ud fra det kun er ansvar med den pris du oplyser. Men ved du hvad de opkræver i kasko? :blink: Da jeg fik min første Bird i 2001 , vil Topdanmark have 8100 bobs selv om jeg er med i Touringklubben. :angry: Fik den efterfølgende forsikret i Thisted Amt til en pris på 4700 Kr. Det er jo noget af en forskel. :lol: :silly:

Birdhilsen: Ivser

:woohoo: :laugh: :evil:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #500 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Hej!

Jeg har lige fået brev fra Topdanmark om at min forsikring bliver nedsat fra kr. 9.500,- pr år til kr. 7.048,- pr. år og selvrisikoen bliver nedsat fra kr. 10.200,- til 7.499,-. Det er jo ikke så ringe!:lol:

Hvis Daniels kr. 2.000,- er for kasko, så skal jeg da vist have en alvorlig samtale med Topdanmark.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #502 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Hej Ivser og Kim.
Ja det er kun ansvar, men jeg vil gerne ringe og spørge senere i dag, hvad jeg skal give for en kasko med de nye priser.
Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #503 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Hej Daniel

Det ville da være stort, hvis du gad ringe og høre en pris for kasko. Vi bør jo kunne sammenlignes rimelig præcis, I har også postnr 2630 i Sengeløse?

Glæder mig til at høre svaret!:cheer:

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #504 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Forsikring på blackbird??
kimbp skrev:

Hej Daniel

Det ville da være stort, hvis du gad ringe og høre en pris for kasko. Vi bør jo kunne sammenlignes rimelig præcis, I har også postnr 2630 i Sengeløse?

Glæder mig til at høre svaret!:cheer:

Hilsen
Kim



Hej Kim.
Ja samme post nr., men der er jo også andre ting der spiller ind, men lad os bare se hvad det kan blive til. Jeg skal nok ringe og få en pris senere, jeg skal lige op til tandlægen og have rykket en drilsk visdomstand ud.:sick:

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #509 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Hej Kim.
Der var desværre ikke noget at hente, jeg fik oplyst samme liste priser som du har i forvejen.:(
Min assurandør var ikke til stede, men jeg fik at vide at hvis jeg kontaktede ham senere, var det muligt at jeg kunne forhandle mig frem til lidt rabat. Men da jeg ikke har tænkt mig at få kasko på, så vil jeg ikke misbruge hans tid.

Men det var da også en pæn bid af kagen du fik skåret af, så kan der måske blive til lidt ekstra lir til birden i stedet for.:)
Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #514 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Forsikring på blackbird??
Jeg har ikke taget mig sammen til at få kontaktet Codan endnu. Ville lige vente på udspillet fra Topdanmark. Men 7000 Kr på årsbasis, er lige i overkantet af hvad jeg vil gi. Kører på ansvar ved Thisted Amt til små 2000 Kr. om året. Min Honda CBX er ved Topdanmark og er lige faldet til 700 kr på årsbasis. Problemet ved Topdanmark er at man kun kan have en mc forsikret, da man ellers skal tegne nogle andre forsikringer samtidig.;)

Birdhilsen: Ivser;) :dry: ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.430 sekunder
Leveret af Kunena Forum