Et par generelle spørgsmål - indmeldelse osv.

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #576 af Nikolaj
Hej igen!

Som tidligere nævnt har jeg startet min indmeldelse i Jeres klub. Jeg har også fået en bekræftelsesmail og bekræftet min email. Mit bruger ID er dog stadig ikke godkendt, så jeg er kommet i tvivl om, hvorvidt jeg skal sende de 250 kr. nu eller om jeg skal vente til jeg hører fra Admin/Mod?

Så kan jeg jo også se, at der til blandt andet kurser, gives rabat, hvis man er medlem af det ene eller det det andet. Er der andre steder, hvor jeg med fordel kan/bør være medlem? MCTC eller andet?

Med venlig hilsen
Nikolaj

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #578 af kimbp
Hej Nikolaj

Den endelig godkendelse af din indmeldelse, sker først når vi har registreret din betaling på vores konto. Først herefter får du tilsendt vores velkomstpakke og din bruger bliver aktiveret.

Jeg tror mange af os er med i MCTC, det giver rabatter forskellige steder, en gratis overnatning på touring campen og de har også et ganske udemærket blad, som klubben også skriver lidt i ind imellem.

Iøvrigt held og lykke med dit køb og velkommen iblandt os.:cheer:

Hilsen
Kim, Formand

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #579 af Nikolaj
Hej Kim!

Mange tak!

Jeg overfører pengene i dag. Og så vil jeg da kigge på MCTC - helt klart.

Jeg får jo iøvrigt også kurserne billigere ved medlemskab af MCTC, så det er nok en go' ide.

Ja - det er altså et svært valg, jeg står i, men afgørelsen falder i denne uge - måske tidligt næste uge.

Masser af hilsener
Nikolaj

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder
Leveret af Kunena Forum