Motorcykelanalysen 2008

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #745 af kimbp
Motorcykelanalysen 2008 blev oprettet af kimbp
Deltag i undersøgelse og vind præmier

Alle har formodninger om, hvorledes gruppen af motorcyklister er sammensat, men der eksisterer ikke et konkret billede. Forestående undersøgelse vil derfor kortlægge profilen af den danske motorcyklist anno 2008.

Undersøgelsen, der udarbejdes af et analyseinstitut, har til formål at klarlægge den danske motorcyklist, som den ser ud i dag. Under-søgelsen vil kortlægge områder som aldersniveau, antal årlige kørte kilometer, antal år som aktiv motorcyklist samt andre nyttige oplysninger.

Resultatet af undersøgelsen vil sandsynligvis give bedre forståelse af den danske motorcyklist, som den ser ud i dag. Desuden kan resultaterne om muligt sammenholdes med eksempelvis uheldsstatistik for større forståelse.

Endvidere vil journalister og branchen generelt bruge undersøgelsens resultater til at forbedre skriveri og strategi, så de ønskede målgrupper bedre kan rammes.

For at opnå et brugbart resultat er det nødvendigt, at minimum 5% de af danske motorcyklister besvarer de stillede spørgsmål. Omsat i tal svarer det til omkring 6.850 deltagere.

Spørgeskemaet er også for de motorcyklister, som på nuværende tidspunkt ikke har egen maskine, men interessen på rette sted, da det også kan hjælpe til med en generel forståelse.

Hvis man deltager i undersøgelsen, er der mængder af præmier at vinde - se listen over præmier.

Deltag i undersøgelsen (indtil 15. maj 2008)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #746 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Motorcykelanalysen 2008
Ja og nu er der bare at vente på præmien ;) Der var godt en del spørgmål.

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #747 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Motorcykelanalysen 2008
Ja nu jeg har sat mig på de der dragging jeans. :)

Tænker du på at skifte din motorcykel? NEJ da, jeg har jo allerede den bedste. B)

Mvh. Daniel

PS.
Nu kender de så også Honda-blackbird.dk, stedet hvor man finder de bedste oplysninger. :silly:

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #750 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Motorcykelanalysen 2008
Tjek, tjek, tjek tjek - så er jeg klar. Hvis de endnu ikke har forstået det med Blackbirdklubben tror jeg ikke der er noget håb for at det vil lykkes.

Jeg forventer naturligvis at de kontakter klubbens formand efter disse tilbagemeldinger, for at få seriøse og super topkvalificerede objektivt begrundede analysemateriale og kritiske vurderinger af motorcykelkulturen i Danmark - så kære formand: begynd bare at kridte kørestøvlerne og ret lige engang på slipset :side:

Jeg har så valgt at \"sætte mig på\" 1. stk. Ducati Dianese læderdragt - mon ikke den vil være velegnet til at iføre sig når man skal en tur ned i \"skurret\" og poler lidt på Præmietyren :woohoo:




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.384 sekunder
Leveret af Kunena Forum