Forårsfornemmelser

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #762 af kimbp
Forårsfornemmelser blev oprettet af kimbp
Hej!

Fik lige samlede birden færdig her i eftermiddag, måtte lige ude på en lille prøvetur:woohoo: Uha det var godt, jeg tro squ birden har savnet mig!:lol: Jeg fik lige prøvet en lille bid af den rute, vi skal køre på fællesturen ifm Generalforsamlingen. Det skal nok blive godt.:whistle:

Vejrudsigten for torsdag begynder at se bedre ud:

Torsdag:
Vekslende skydække med byger. Dagtemp. fra 5 til 8 grader og nattemp. fra 1 til 5 grader. Frisk vind til kuling fra vest, der aftager.

Mon ikke vi bliver en del der skal på Bakken!

Ved I hvad, jeg tror slet ikke at vores MC tøj har godt af, at være gemt væk i et klædeskab så længe. Jeg synes mit det strammer noget forskellige steder:ohmy: Hvad mon det skyldes?

Til de af jer der endnu ikke har været ude - I har noget at glæde jer tilB) :cheer:

Vi ses forhåbentlig snart!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • knek
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
Mere
16 år 1 måned siden #763 af knek
Besvaret af knek på emne Sv:Forårsfornemmelser
Hej Kim

Det er sjovt det med tøjet... Det samme er sket med mit MC tøj:whistle:

/knek

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • mdls2005
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #775 af mdls2005
Besvaret af mdls2005 på emne Sv:Forårsfornemmelser
Hej Kim

Vi har jo også lige været på vores første tur idag - det var dejligt og så især da det var på en \"ny\" mc nemlig en sort bird.

Her I det Sønderjyske spiser vi ikke så meget ... så vi har ikke haft de problemer med tøjet ;)

Håber I får en god tur på Bakken - vi kommer ikke med iår.

Hilsen
Lene & Michael, Tønder

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #777 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Forårsfornemmelser
Hej.
Her er det gået modsat, der mangler 10 kg i forhold til sidste års kampvægt. :)

Jeg har været ude og trille et par gange, dog ikke på birden som ikke er samlet færdig endnu. Men det skulle den meget gerne blive til på torsdag. :)

Vi ses.
Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #780 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Forårsfornemmelser
Så kan i godt skrive os på listen over \"glade mc-ister\". Var lige ude og trille en lille tur i går lørdag - og det var bestemt ikke så ringe endda :woohoo:

En tur op langs Strandvejen i flot solskin, Cacao i Rungsted Havn, samme vej retur til Langelinie hvor der stod flere \"oksehudsbeklædte cykelkædevirituoser\" og hungrede efter højoktan benzindampe tilsat forbrændt gummiblanding og kædeolie af god kvalitet.

Vi var hjemme igen omkring 16.30 og der var himlen blevet noget overskyet, så temperaturen syntes af falde hurtigt - men pyt - dagen var redet B)

Vejudsigten til torsdag ser pt. ikke for godt ud på www.dmi.dk Forventer nok at beslutningen om det skal være 2 eller 4 hjul bliver taget i sidste øjeblik, ligesom sidste år (der faktisk blev rigtig god). Vi håber stadig og krydser fingre.




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.075 sekunder
Leveret af Kunena Forum