Blackbird´s Only Træf på Mors d 25/5-2013

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
11 år 3 måneder siden #13749 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Blackbird´s Only Træf på Mors d 25/5-2013
Kommer,,sammen med fruen Hvis ikke der kommer noget i vejen,, syndes det lyder som en god ide,,,

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Sølvpilen
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13750 af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Blackbird´s Only Træf på Mors d 25/5-2013
Hej hej

Lyder godt John-John.
Så er der også flere til opvasken, så vi ik skal vente så længe på at komme videre :laugh: :whistle:

Du kan bare trykke dig ind på måske, på linket ind til du/i ved nærmer ;)


Hygge

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Lasse
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13788 af Lasse
Jeg har selvfølgelig tilmeldt mig,da det er mig selv som står for turen på Mors sammen med Benny/Klavs vi er alle fra Karby på Mors, i skal nok få en flot og god tur....

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Lasse
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13789 af Lasse
Klavs og undertegnede var med på turen BB-only2 og der blev der søgt efter nye steder at få en guided tur,så derfor Mors....

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Melro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13790 af Melro
Det kunne være sjovt at deltage.........men jeg har ikke FJÆSBOG, hvordan tilmelder jeg mig så? :evil:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Sølvpilen
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13791 af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Blackbird´s Only Træf på Mors d 25/5-2013
Hej hej

Du opretter en profil på fjæsen :silly: :blink: :woohoo: :whistle:

Det finder jeg lige ud af, hvordan vi klarer den :)
Vender tilbage B)

Hygge

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Sølvpilen
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13793 af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Blackbird´s Only Træf på Mors d 25/5-2013
Hej hej igen

Det nemmest er og oprette en profil på Facebook, så kan man også følge med i alle de oplysninger der kommer løben omkring træffet på Mors i Maj + alt det andet der sker på siden :cheer:
For der bliver for meget bøvl, med og skal opdatere her inde også hele tiden:dry:

Det er jo ik fordi det koster nogle penge og være på Facebook eller The Blackbird Riders. DK og hvor meget man vil bruge det er jo op til en selv :blink:

Ellers er der kun den mulighed og høre om der er en du kender, der skal med og er på vores side på Fjæsen, så kan vedkommen melde dig på der i gemmen og give dig de oplysninger der vil komme omkring træffet B)

Men jeg syntes nu det første er det nemmest, så man selv kan følge med i, hvad vi små 100 medlemmer hygger os med :woohoo:

Ps. Der er faktisk flere der er kommen ind på Facebook, kun for og kan følge med i, hvad der sker på de forskelige mc.sider :whistle:
For om vi kan lide det eller ej, så er Facebook fremtiden inden for det globale medier :ohmy:

Hygge

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 3 måneder siden #13810 af Carlo
Hej SP.

Godt gået - det er et flot "initiv" i har taget, og mon ikke de fleste af os kunne trænge til at blive beriget med lidt Danmarkshistorie omkring Mors. Og så selvfølgelig fedt at mødes med andre "ligesindede" der køre BB.

Til gengæld har jeg ikke en FB -profil, og får det heller ikke - basta bum - hvorfor jeg heller ikke har meldt Fruen og undertegnede til. Jeg har noteret datoen i kalenderen, og såfremt der ikke kommer noget i vejen, vil vi begge meget gerne deltage i jeres flotte arrangement (burde skrives på FB som "måske"). Jeg behøver ikke en masse opdateringer undervejs, men vil sætte pris på en enkelt opdatering umiddelbart før den aktuelle weekend - måske tirsdag eller onsdag i ugen op til. Vil det kunne lade sig gøre med sådanne en status her på siden?

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Sølvpilen
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13814 af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Blackbird´s Only Træf på Mors d 25/5-2013
Hej hej

Tak for de pæne ord Carlo :woohoo:
Det vil vi da se frem til, jo flere jo bedere B)
Vores bud på deltager, ligger nok på omkring 40 Fugle, som vi fornemme lige nu :) men der er da helt sikker plads til mange flere :woohoo:

Vi vil prøve og finde ud af en måde og løse dette problem på en nem måde, så alle på en BBér kan komme med, også selv om de ik har Facebbok, selv om det er nemmer på alle måder :dry:

I vil høre nærmer om, når vi har løsningen inden så længe :blink:

Hygge<br><br>Indlæg redigeret af: Sølvpilen, den: 2013/01/18 17:40

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Freeze
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13825 af Freeze
Det lyder som et arrangement jeg også gerne vil deltage i. Jeg er dog også tilhørende den minoritet, der ALDRIG kommer på Facebook så hvis man kunne opdatere herinde også vil det være fint.

Mvh.

Henrik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.112 sekunder
Leveret af Kunena Forum