Bakkelukning 2013.

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 8 måneder siden #14928 af Carlo
Bakkelukning 2013. blev oprettet af Carlo
Kære alle BB -medlemmer (og uden...), "hangarounds", "supporter", "prospect","wannabe´s" m.fl.

Så er det igen tid til nedtælling til årets bakkelukning. Underlig fornemmelse, for jeg har det lidt på den måde, at denne begivenhed er første seriøse bevis på at denne sæson går på hæld...

Bakken lukker i år søndag d. 1. september ifølge deres egen hjemmeside ( www.bakken.dk/åbningstider ).

Ligesom de mange foregående år kigger jeg derfor langt efter en brugbar vejrudsigt, som flere af jer andre sikkert gør.

Min (incl. fru. Bente) personlige planlægning ser derfor ud som følger:

• Blackbirden bliver gjort klar til afgang fra skolens adresse i Valby (Gammel Køge Landevej 109, 2500 Valby - med indkørsel bag McDonald - Blushøjvej 10, 2450 København SV) se evt. www.taxiskolen.dk - Ved afgang fra skolen ER Birden fuldt tanket og klar til afgang.

• Afgang fra skolen kl. 16.00 med kurs mod Nørrebrogade. Fast mødested for HBBCDK er Ole Jørgensens Gade, men da den formodentligt vil blive blokeret af div. "mcbetjenteafjyskafstamningderikkeforstårheltvigtighedenafatladeospasserefordidealleerefterladtireeltjydemode", hvorfor jeg i år vil dreje til højre fra Nordre Fasanvej ind på Hillerødgade (lige før højbanen) og derfra helt frem til Nørrebrogade. Forventet ankomst ca. 16.30. Herefter er der ca. 2 ½ timer til at ”skridte fronten af”.

• Afgang Nørrebrogade kl. 19.00 ++++

• Når jeg når selve det store parkeringsareal ved Dyrehavsbakken, bliver det temperatur og evt. regn / sne der kommer til at afgører om jeg går ind og finder et hyggeligt sted hvor jeg kan få lidt at spise - eller kører direkte hjem igen.

Og nu til sagens kerne:

Alle klubbens medlemmer m. påhæng / følgesvende / supporter / ”hangarounds” og hvad det nu måtte hedde, er som altid velkommen til at komme forbi Taxiskolen i Valby, hvor der er mulighed for at få rettet ryggen, sat gang i blodcirkulationen, drikke en kop varm kaffe / te, rettet lidt på frisuren og tøjet inden de evt. skal fotograferes af politiets AFK, låne et toilet eller måske et lade-apparat til Birden inden turen fortsætter i samlet flok.

Da de fleste har det ligesom mig, at de først tager beslutning om deltage på selve dagen, syntes jeg ikke at jeg vil tilbyde noget at spise på skolen (McDonald ligger mindre end 10 min. herfra (gåafstand), så det går nok), men varm kaffe og te i opvarmede lokaler er måske heller ikke så ringe endda - og i skal alle være så hjertelige velkomne.

NB. Belært af tidligere tiders misforståelser m.m. vil jeg gerne gøre opmærksom på, at Københavns Taxiførerskole er indrettet med op til flere ure af god kvalitet, der alle bliver radiostyret / synkroniseret med stor tysk nøjagtighed fra Frankfurt, Germany (alle har friske batterier). I øvrigt henvises til: www.atomur.dk/

NB. Ved problemer eller spørgsmål finder i mit telefonnummer / mailadresse under medlemslisten B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 8 måneder siden #14946 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkelukning 2013.
Efter der er lagt et vist "fysisk & psykisk" press på undertegnedes skulder, er afgang fra skolen udskudt til kl. 16.30 for dem der ønsker at følges fra Valby til Nørrebro.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 8 måneder siden #14948 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Bakkelukning 2013.
Tak for tilbudet Carlo. B)
Vi "regner" med at dukke op på skolen.
Vi ses. :)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Søren
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
10 år 8 måneder siden #14964 af Søren
Besvaret af Søren på emne Sv:Bakkelukning 2013.
Hej Carlo

Håber vejret holder tørt:dry:

så kommer vi også forbi skolen :laugh:

Vi ses :cheer: :silly:

Hygge Søren

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
10 år 8 måneder siden #14976 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkelukning 2013.
Tak til alle fremmødte for en hyggelig eftermiddag / aften. Desværre var vejrguderne vist ikke informeret om dagens arrangement, men vi klarede den heldigvis alligevel. Håber alle også kom godt hjem B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.071 sekunder
Leveret af Kunena Forum