Bakkens åbning 17. marts

  • jjskov
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
8 år 1 måned siden #17455 af jjskov
Bakkens åbning 17. marts blev oprettet af jjskov
Nedennævnte initiativ er dags dato søndag aflyst pga. manglende, eller rettere sagt ingen, tilslutning. :(

//
Nu er der ikke så lang tid tilbage. Vi kan mødes hos mig og køre samlet til Nørrebrogade, hvis der er interesse for det.

Vi mødes fra klokken 15:30 og kører mod Nørrebrogade klokken 16:30 sharp. Følg de hvide streger på billedet ind til "tegnestiften". Bemærk, der kommer 3 indkørsler lige efter hinanden, og I skal ind ad den midterste til Hesteskoen (står på et skilt).

Da det er tidligt på året tager jeg et vejrmæssigt forbehold for, om jeg selv kører med. Helt ærligt, så gider jeg ikke, hvis regn og/eller sne står ned i stænger. Og det gør I sikkert heller ikke selv. Men det skal ikke forhindre, at I mødes her og jeg skal nok være til stede.

I må godt melde tilbage, hvis der er interesse. Andet end Blackbirds er naturligvis også velkomne.
//


Indlæg redigeret af: jjskov, den: 2016/03/09 09:59<br><br>Indlæg redigeret af: jjskov, den: 2016/03/13 13:43
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Michael
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
8 år 1 måned siden #17477 af Michael
Besvaret af Michael på emne Sv:Bakkens åbning 17. marts
Hej Jørgen. :)
Jeg arbejder aften i denne uge.. Så jeg kigger ikke forbi.. :dry:
Men Jeg er sikker på, at i nok skal hygge jer alligevel.. ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
8 år 1 måned siden #17482 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Bakkens åbning 17. marts
Meller også fra,,min er slet ikke klar i nu,,skal først have skildt bremserne af og ha ordnet caliber og alt det der,,

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.058 sekunder
Leveret af Kunena Forum