Julefrokost 2017

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
7 år 2 måneder siden #18043 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Julefrokost 2017
Også en stor tak herfra - super hyggeligt som sædvanligt, glæder os til vi ses næste gang.

Hilsen
Irena og Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
7 år 2 måneder siden #18047 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Julefrokost 2017
Hejsa..

Ja det var en fin fest,, god mad og dejlige omgivelser,,
Jeg havde på et tidspunkt den op fatelse af at der var for langt at kører til Lolland for at holde Julefrokost,,så derfor valgte jeg at stoppe sidste år,,
Vores Kærer Formand valgte så at holde julefrokost på Fyn som jo ligger midt i smørhulle af Danmark,, og må indrømme at jeg var lidt spændt på at se hvor mange som der dukke op, Men nej det hjalp ikke på deltager antallet,,

Jeg syndes satme at det er for ringe at de ære medlemmer ikke Bakker op om vores fester,, ved at der er nogle som er syge eller arbejder,, men skulle værer mærkelig at alle 120 medlemmer var syge eller skulle arbejde,, Ikke noget at sige til at folk mister intaresser for at lavet noget for denne klub,, Som sagt syndes jeg det er for dårligt med så ringe et frem møde.. Nu er jeg lidt spændt på om nogle dukker op til GF .. eller det stadig kun er de samme,, som kommer der også,, Syndes sgu det er lidt kedlig at vi kun er det samme gang efter gang,, ikke fordi jeg ikke kan lide den der møder op, holder meget af jeg,, men kunne da være sjov hvis der var andre,,
Kunne være sjovt at hører de medlemmer om hvorfor de ikke kommer til vores fester og hvad vi ellers holder,,

Puha.. der fik jeg sgu da luft.:laugh:
Tak til jeg som mødte op ,, det var en dejlig dag..:)

Hilsen
John-John<br><br>Indlæg redigeret af: johnjohn, den: 2017/02/07 15:35

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum