Et par billeder af den nye CB1000R

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 11 måneder siden #3158 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Et par billeder af den nye CB1000R
Hej Daniel.

Glæder mig rigtig meget. Syntes det er et spændende projekt - både hvad angår processen og slutresultatet - og selskabet kan jeg vel i grunden heller ikke klage over. Eneste minus må være at jeg ikke kan tillade mig at drikke alt for mange pils - hvis jeg skal ud og prøvekøre den bagefter.....

Har i øvrigt været forbi Søborg MC torsdag eftermiddag og fået støjmålt Birden med Mivv -potterne på. Ingen problem sagde den venlige mand :woohoo:

Nu har jeg købt DB -killer (og betalt), men tager dem selvfølgelig med \"just in case\". Ifølge sædvanligvis pålidelige kilde er det tyske BAG -politi også blevet lidt mere aggresive de sidste 2 år - og en smuttur over grænsen kan man vel altid håbe på :whistle:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 11 måneder siden #3160 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Et par billeder af den nye CB1000R
Så er det jo lige før at man skulle overveje at pille nogle af propperne ud. :woohoo:

Jeg havde sat alle 4 i, da vi var på bane i Tune, og så lyder den næsten som om, at den var med org. potter. :S

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 11 måneder siden #3162 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Et par billeder af den nye CB1000R
Hej Daniel.

Jeg var forberedt på at køre med enten DB -killer isat, eller i yderste konsekvens at skifte til de originale potter. Havde måske nok set mig lidt sur på Peter fra Søborg MC efter hans \"dommedags-tale\" hos Aagesen i den mørke vinteraften, men Jan fortalte at han var kørt til Søborg (Generatorvej) og havde fået målt sin igennem, netop for at undgå at blive afvist når vi stod i ryttergården på Anderstorp. Jeg bed skammen i mig og kørte derud torsdag eftermiddag, og sørme om ikke han selv sagde at det vist var okay - max. støj var på 88 Db. så det ville ikke være et problem.

Jeg syntes stadig at den lyder bedst når der ikke partu skal bankes hverken korkpropper eller andre fremmedlegemer ind i de stakkels udstødningshuller.......

Overvej det selv en gang til.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 11 måneder siden #3167 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Et par billeder af den nye CB1000R
Jeg kan forstå at man skal tage hensyn til omgivelserne, men kan så ikke forstå hvorfor at vi skulle have tudet ørene fulde op til flere gange, om at vi ikke måtte larme. :huh:

Og nu siger du ”vist okay”, var det bare på hans trænede(og måske godt brugte) øre, eller brugte han apparat til at måle.?

Jeg syntes også at min lyder bedst uden alle de propper, men jeg vil da også tage det hensyn som er nødvendigt. B)

Og lad os så håbe at det har regnet af, til vi skal på banen. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 11 måneder siden #3169 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Et par billeder af den nye CB1000R
Hej Daniel
Dengang jeg skulle købe turbo, havde jeg fat i dem fra England.
De ville have hele cyklen derover for de havde ikke prøvet at monter og havde ikke sættet bygget :( selv om de havde det på deres hjemmeside.
De sæt jeg fandt den gang fra USA var uden ladeluftkøler og tilsyneladene beregnet til dragrace.
Det varden gang, måske er det anderledes nu:)
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 11 måneder siden #3170 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Et par billeder af den nye CB1000R
Hej Poul.
Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad man kan få, og i hvilken kvalitet det er. :unsure:
Jeg tror bare at hvis man vil det her, så kan man stadig finde reservedelene til det. Der kører trods alt stadig mange Blackbirds rundt i verden. Og skulle man ud i at fabrikere en stump selv, så ved jeg at vi har en fremragende beslagsmed i klubben. :whistle:

Derfor som du siger, at hvis man ikke selv kan skrue, så skal man nok holde sig fra det. B)

Har selv hverken tid, overskud eller råd til projektet, men derfor kan man godt drømme om at gøre det en dag. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.090 sekunder
Leveret af Kunena Forum