Forpremiere på den nye Honda Transalp.

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 4 måneder siden #193 af Carlo
Da jeg abn. på en nyhedsmail fra firmaet \"Aagesen Motorcykler\" på Hvidovrevej (ved Damhustorvet), har jeg i dag med posten modtaget en invitation vedr. en forpremiere på den nye Honda Transalp. Arrangementet bliver afholdt d. 5. december kl. 19. Ved arrangementet tilbyder de også lidt til ganen i form af noget fransk inspireret rødvin, ost og pølser.

Hvis der er nogle af jer der trænger til lidt alternativ information, så slå et slag om deres hjemmeside: www.aagesen.dk

Jeg ved jo af gode grunde ikke om der overhovedt er noget at komme efter, eller om der er ledige pladser tilbage, men det kunne da være meget hyggeligt at \"osse\" lidt i en kold og mørk tid........

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 4 måneder siden #260 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Forpremiere på den nye Honda Transalp.
Carlo skrev:

I går havde jeg så fornøjelsen at deltage i pressentationen af den nye -08 model af Honda XL 700VA Transalp, ved et udemærket arrangement hos Aagesen MC på Hvidovrevej i København.

Arrangementet blev besøgt af 35 - 40 interesserede gæster, der kunne nyde delikatesser af fransk oprindelse (eller måske bare inspirerede) - ligemeget, for godt smagte det.



Ved pressentationen gennemgik Jakob Beierholm den nye 2008 model, og fortalte herunder og de forskelle der var mellem den ældre model og denne opdaterede model. Aagesen havde også sammensat en tilbudspakke bestående af bl.a. sidetasker, GPS og andet, som i dagens anledning kunne købes ved hurtig handel.



Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke engang har overvejet at købe sådanne en maskine, men jeg hyggede mig sammen med nogle venner og bekendte under arrangementet, og fik lige indsnuset nogle \"glemte\" dufte og indtryk fra året der er gået på held. Samtidigt blev der skabt grobund for nye ideér og drømme for næste års aktiviteter.

Hvis det kunne haves nogens interesse, ved jeg positivt at det er planen igen til januar, at afholde et nyt arrangement i forbindelse med nye modeller der skal pressenteres. Hvis andre kunne være interesseret, vil jeg meget gerne smide en henvisning op på forumet, ellers kan i via deres hjemmeside selv abonnere på deres nyhedsmail.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.065 sekunder
Leveret af Kunena Forum