Himalaya adventure tours

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2343 af kimbp
Himalaya adventure tours blev oprettet af kimbp
Hej!

Jeg har modtaget nedenstående, som jeg synes ser rigtig spændende ud og med den nuværende kurs på engelske pund, kan det også gøres for fornuftige penge - ca. dkr. 19.000,-

God fornøjelse!
/Kim

Dear Sir

We are an adventure motorbike touring company based in Nottinghamshire (UK), with our office in the Himalayas, have created for bikers an 'adventure of a lifetime'.

We take this opportunity to invite you, your staff and members to come and join us on one of our 15 day High Himalaya adventure tours, taking place during the months of June, July, August and September 2009.

Please visit our website at www.purebiketours.com for further details on all Himalaya tours including Exclusively Women tours.

We would be grateful if you could place a link on your website to www.purebiketours.com

If you have any questions, please do not hesitate to email us at Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Many thanks. Safe riding and look forward to hearing from you.

Regards
sunil
(admin)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 måneder siden #2344 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Himalaya adventure tours
Tak for det Kim.
Ser spændende ud, flotte billeder. :)

Måske jeg ville foretrække en Honda Trans Alp, i stedet for Royal Enfield, selvom de skriver: All our bikes are kept to tip-top condition. :S

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • scoop
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #2351 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Himalaya adventure tours
det det flot ud og jeg er sikker på at man vil få en på opleveren på sådanne en tur ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.092 sekunder
Leveret af Kunena Forum