Pressentation af Honda CBR 1000RR8 Fireblade.

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #290 af Carlo
Hej alle.

Så har Aagesen MC i København igen sendt invitaioner ud til en pressentation af en ny model / udgave.

Denne gang drejer det sig om den nye HONDA CBR 1000RR8 Fireblade. Datoen er endnu ikke fastsat mig bekendt, men det er muligt at tilmelde sig arrangementet via deres hjemmeside: www.aagesen.dk hvis der er nogen der skulle have interesse for at deltage.

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #292 af Ivser
Regner med den bliver fremvist i Herninghallerne her engang i foråret, så jeg venter lige med savleriet.
Men ellers nogle imponerende data, specielt vægten.

BBhilsen: Ivser

B) :P<br><br>Indlæg redigeret af: Ivser, den: 2007/12/14 08:37

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #294 af Daniel
Tak Carlo, det lyder mere interessant. B) Den er jeg med på, men vil dog gerne se en dato, så vi ikke løber ind i en dag som er lovet væk, som f.eks svigermors fødselsdag eller andet vigtigt. :P :laugh:

Mvh. Daniel :)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #297 af Carlo
Hej Ivser &amp; Daniel.

Ivser, der er ikke noget i vejen med \&quot;savlere\&quot; - især store drenge savler en hel del har jeg lagt mærke til :woohoo:

Daniel, nu kender jeg jo heldigvis din søde kone, så mon dog din svigermor er så slem?...... hehe. Jeg forstår godt hvad du mener, og der er okay.

Jeg har netop i dag hørt fra sædvanligvis pålidelig kilde, at datoen kommer til at ligge ca. 1 uge fra pressentationen i Tappehallerne, d. 01. februar -08. Der skulle tilsyneladende også være meldt ud, at der desværre ikke bliver udbudt mulighed for prøvetur, da der åbenbart er tale om de samme maskiner som skal flyttes ud til Tappehallerne - og de skal helst stå \&quot;gejlet op til lir\&quot; - måske for at give de store drenge mulighed for at kunne savle, uden at skulle skamme sig over det?..... :silly:

Hvis jeg høre nærmere inden de officielle udmelding, skal jeg nok give lyd fra mig.

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #322 af Daniel
Hej Carlo og tak fint med en melding så snart du ved noget, jeg kunne godt forestille mig at der er mange som vil tilmelde sig dette arrangement, så måske man skal være hurtig på aftrækkeren.

Jo svigermor er god nok, hun er lige flyttet ind på sort stue (den for demente :blink: )

Mvh. Daniel :)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #462 af Daniel
Hey Carlo.
Har du hørt noget til dette arrangement?
Jeg har tilmeldt mig (gange 2) for længe siden, men har intet hørt fra Aagesen!?
Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #478 af kimbp
Hej Folks

Så kom invitationen fra Aagesen, det bliver d. 19/2 kl. 19:00.
Tilmelding på Aagesen

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #490 af Daniel
Hej Kim.
Jeg har stadig ikke hørt noget, måske der bliver flere hold/fremvisninger.!?
Hvor længe er det siden at du tilmeldte dig?
Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #492 af Carlo
Pressentation af den nye Fireblade hos Aagesen.

Helt korrekt. Antallet af tilmeldinger har været temmelig overvældende. Derfor vil alle tidligere tilmeldte i disse dage modtage en mail hvor de bedes be- eller afkræfte deres ønsker om at deltage i arrengementet.

Nyhedens interesse er nok lidt \&quot;borte med blæsten\&quot; - men jeg har nu aligevelle tilmeldt os begge herfra. En blid opstart på en forhåbentlig forrygende sommer, lidt god mad (læs: gratis...) og godt selskab er vel begrundelse nok. Håber vi ses.



Carlo, Brønshøj.<br><br>Indlæg redigeret af: carsor, den: 2008/02/11 22:59
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #589 af Daniel
Meget fin præsentation af den nye Fireblade hos Aagesen igår, med tilhørende Sake og Sushi, ganske hyggeligt.( tak for tippet og en hyggelig aften Carlo)

Vi fik samtidig en indbydelse til Åbent hus d. 15-3-08 hvor der vil være mulighed for prøvekørsel af div. KTM maskiner. Se mere på www.aagesen.dk



Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.095 sekunder
Leveret af Kunena Forum