Hvad en god klub også kan bruges til.

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #658 af Daniel
Hvad en god klub også kan bruges til. blev oprettet af Daniel
Jeg havde fået skabt et problem med min Bosch udstødningsgas tester, ved at skifte batteri uden at maskinen var tændt = tester i udu. :( (viste det sig)
Sender jeg testeren til Bosch, eller”¦”¦ tænke tænke mange penge ud af Daniels lomme samt undvære tester i ubestemt tid, mere tænke tænke”¦.., der var noget om, at Poul på et tidspunkt skrev her i forum, at han bl.a. arbejdede med at reparerer Bosch testerer. Skrive til Poul på mail, og ganske rigtigt, æv bæv jeg havde pillet ved noget som jeg ikke skulle, men Poul var straks villig til at hjælpe. :)
Nu har jeg så været en tur på Fyn, og fået genindlæst alle værdierne, så min tester er på dupperne igen. :)

Jeg er meget taknemmelig for indsatsen Poul, og samtidig en hyggelig rundvisning på jeres fine værksted, det var også en fornøjelse. :)

PS. Hvis jeg selv skulle lave testeren som du foreslog, havde jeg nok siddet og læst i manualen endnu. Herligt at se en som kan sit håndværk. :)

Tusind tak.

Mvh. Daniel<br><br>Indlæg redigeret af: Daniel, den: 2008/02/27 13:25

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #666 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Hvad en god klub også kan bruges til.
Skønt at vi selvlærte pilfingre kan trække på diverse klubmedlemmers expertise. Gad vide om Poul er lige så klog på kvinder? Kunne godt bruge et par råd i den retning!!!!!!!!!!:woohoo:

Birdhilsen: Ivser B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #670 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Hvad en god klub også kan bruges til.
Hej Daniel, Ivser, Poul m.fl.

Jeg er meget enig i værdien af gode venner / bekendskaber. Jeg husker stadig et klubmedlem (navnet er red. bekendt.... hehe), der skulle hjem fra Jylland med et noget nedslidt dæk, for efterfølgende weekend at køre bryllupskørsel på sin fine Bird - da stod Daniel så og holdte døren åben for at hjælpe en ven i nøden - den ene tjeneste er den anden værd B)

Og så til sidst Ivser - nu skal man jo generelt ikke tale om andres \&quot;kvinder\&quot;, men jeg er så priviligeret at have mødt fru Poul, så kender jeg Poul ret - så bare spørg løs.....(ps. og kan du ikke finde ham, er han sikkert bare kørt i forvejen) :woohoo:




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • knek
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
Mere
16 år 1 måned siden #683 af knek
Besvaret af knek på emne Sv:Hvad en god klub også kan bruges til.
Hej Birdies

Ja jo, jeg synes også at mindes den episode... Det er ikke sådan, når man ikke får kørt nok til at slide dækkene op, før de bliver gamle og sprækker. Fik et par Bridgestone 2 compound på i stedet for original dækkene... Hva' kan jeg sige andet end WOW end forbedring :woohoo:

Det er sku rart når man kan hjælpe hinanden :cheer:

Endnu en gang et stort tak til dig Daniel!

Hilsen en der har kørt bryllupskørsel på sin fine bird.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #684 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Hvad en god klub også kan bruges til.
Det var så lidt Kenneth, :) selvom at den snød mig lidt. Du havde 4 i en udstødning på og dermed ikke noget centralstøtteben, det gjorde det lidt mere besværligt at få forhjulet af. :dry:
Men nu har jeg så anskaffet en forhjulsløfter, til en anden gang. :) Ellers skulle vi bare have tænkt på at jeg fik centralstøttebenet med i løs vægt. Men pyt, det lykkedes og du er tilfreds med resultatet. :) Jeg var også overrasket over at den styrede så godt på de Bridgestone dæk, bare på den lille prøvetur jeg tog, rundt om Sengeløse. :woohoo:
Nu bliver det spændende at høre, hvor mange kilometer der er i dem. B)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #702 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Hvad en god klub også kan bruges til.
Hej Ivan
Det med kvinder lære jeg aldrig at forstå mig på, men nu har jeg nået sådan en alder så det ikke betyder så meget ( forstå på den måde \&quot;de bliver altid gode igen\&quot; he he )

Daniel det var også hyggeligt for mig, det er sjældent kunden er til stede når jeg roder med tester, og din var nemmere end jeg kunne huske. Den lidt nyere model (836) tage ca. 3,5time at få op at stå igen. Håber du havde en god tur hjem igen :) .

Hygge PD der lige har været 2 dage på tester kursus

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.058 sekunder
Leveret af Kunena Forum