Kørekurser i 2008

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #427 af kimbp
Kørekurser i 2008 blev oprettet af kimbp
Jeg faldt lige over denne oversigt på MCTC:

\"Der er efterhånden mange muligheder for at efteruddanne sig som motorcyklist. Her finder du oplysninger på de forskellige arrangementer i 2008.

At udvikle sine færdigheder som motorcyklist kan både give større sikkerhed og en mere afslappet og underholdende kørsel. Husk altid at undersøge forsikringsforholdene hos dit eget forsikringsselskab inden du går i gang, og kontroller også om motorcyklen og dit personlige sikkerhedsudstyr er i orden.

Klik på linket og find priser og adresser på nogle af de forskellige kørekurser i 2008.

Hent skemaet over kørekurser her. \"

Jeg overvejer at prøve FDM's 2 dages kursus. Er der nogen af jer der har erfaringer med FDM?

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
16 år 2 måneder siden #515 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Kørekurser i 2008
Hej Kim, vi er 3 mand (2 Birds og en Ducati) der skal på FDM kursus d. 20 og 21 Maj. En af mine bekendte var på det sidste år, og det var godt.

Vi har alle kørt MC i mange år, men der falder altid nogle guldkorn af på sådan et kursus.

Man kan altid lære noget.
Hvis der er for meget larm fra udstødningen må man ikke deltage.

Den mand vi snakkede med sagde at det plejede at gå med en grydesvamp gjort fast i udstødningen. Erik....<br><br>Indlæg redigeret af: Brandmanden, den: 2008/02/14 16:36

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #686 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Kørekurser i 2008
Det lyder spændende! Hvem er de to andre? Jeg kommer nemlig også på Jyllandsringen 20 - 21 Maj B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
16 år 2 måneder siden #715 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Kørekurser i 2008
Hej Nikolej, det er 2 af mine kolleger. Lad os nu håbe at det bliver rimeligt vejr, så skal det nok blive godt. Vi ses.B) Hilsen Erik.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #719 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Kørekurser i 2008
Hej Erik!
OK - det glæder jeg mig til, og selvfølgelig får vi fremrganede vejr :-)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Surfman
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1264 af Surfman
Besvaret af Surfman på emne Sv:Kørekurser i 2008
Hej Brandmand m.fl.

Er netop kommet hjem fra 2 dage på JyllandsRingen - eller nærmere omkring 80 runder på JyllandsRingen med fuld skrue. På første dagen havde jeg ubrugt 2 cm dæk på hver side af baghjulet - skal love for det blev slidt væk i løbet af de 2 dage. Jeg fik virkelig flyttet grænser - og på sidste dagen skrabte jeg fodhvileren i venstre side et par gange. Tophastigheden på publikumslangsiden lå på sidste dagen på mellem 100 og 126 km/t - målt på min Garmin. Tommy Røn (kendt fra bl.a. TV4 MC TV) og 7-8 instruktører/kørerlærer stod for teori, manøvregården og på banen.

....såååå - glæd jer ;-)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.078 sekunder
Leveret af Kunena Forum