Lene Pedersen

  • lene
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
Mere
14 år 1 måned siden #5620 af lene
Lene Pedersen blev oprettet af lene
hej allesammen
God ide med introducering....
Mit navn er som skrevet Lene, jeg er gift med Bjarne medlem i klubben siden mange år tilbage. Desvärre körer jeg ikke Bird men Honda Seven Fifthty. Mit intresse for motorcykel er selvfölgelig vokset gennem åren hved at sidde bag på Bjarne, fik mit kort april 2009, 51 år gammel, fik cykel og kort af Bjarne i 50 årsgave, skulle dog dumpe 1 gang desvärre i 2008.... men nu körer vi derud af og er rigtig glad for at ha lärt så mange gode og rare mennesker at kende gennem Honda Black Bird club DK.
Til daglig laver jeg så men ikke så meget er social og sundhedsassistent og formand for vores fagforening her i Höganäs,der jeg er 4 dage om ugen og på mit arbejde 1 dag om ugen, der er nok at rive i som fagforeningskvinde og sikkerhedsrepresentant i en stor kommune med mange ansatte der er vores medlemmer og de behöver altid hjälp for arbejdsgiveren er ikke altid lige venlig over for alle.....
Nokom det; Bjarne og jeg har väret gift i snart 34 år og hr 2 voksne sönner, Jacob og Jonas, begge er tattoere i en studie i Helsingborg: De er begge samboer men desvärre har vi ikke blevet farforäldre endnu, men det bliver nok en dag siger de...
Jeg tror ikke i vil höre mere om mig men jeg håber inderligt at vi alle snart ses igen..
Knus Lene

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
14 år 1 måned siden #5622 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Lene Pedersen
Hej Lene ...

Selv om lidt af ordne er stavet på svensk,, så forstod jeg godt det du skrev,, :P
Fint nok,,;)
Kan du hilse ham den lille,,,:silly:
Skal hilse fra fruen...

Hilsen
John-John.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5624 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Lene Pedersen
Hej Lene.

Tusinde tak for dit indlæg. Det var da en hyggelig og god introduktion du fik lave der. Vi har jo efterhånden kendt hinanden igennem nogle år, men alligevel rart nok at få sat tingene lidt plads.

At du ikke selv kører på en Honda Blackbird betyder ikke en pind. Bjarne er inkarneret BB -kører, og du har en anden motorcykel end hans - det vigtigste er at vi alle har en fælles interesse i det frie liv som \"bikere\" i størrer eller mindre grad. Jeg ved selv hvor meget glæde og samværd Bente og jeg har sammen (og hver for sig) på grund af vores fælles interesse i motorcykler.

Vi har været ovre og besøge jeg sidste år, men Kim, Daniel og jeg gik desværre glip af jeres \"fællestur\". Den må vil lave om en dag ved lejlighed - der er meget, meget flot i sydsverige hvor i bor. Vi vil også glæde os til at se dig og Bjarne igen hen over sommeren - hvor du får lov til at tage din fine model med til Danmark, så du også kan få lov til at køre nogle gode kilometre på \"klokken\" inden du skal til at afse tid som \"bedstemor\" B)


Carlo, Brønshøj.<br><br>Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2010/03/20 23:40

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #5625 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Lene Pedersen
Hej Lene (og Bjarne)

Tak for din historie. :)

Jeg har jo også kendt jer en del år. De første mange år troede jeg at Bjarne var ”rigtig” svensker, indtil en dag hvor du fortalte at I stammede fra Hedehusene (min naboby). Og at Bjarne bare havde ”glemt” at tale dansk. :laugh:

Som Carlo skriver så er vi med på en rundtur i det svenske, hvis I skulle få lyst til at arrangere en sådan tur igen. B)

Og skulle I få lyst til at kigge forbi i Sengeløse til en kop et eller andet, så skal I være velkomne. :)

Man kan godt se at jeres sønner er tatovører, tror at Bjarne er den eneste i verden som har Blackbird logo tatoveret. B)

Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.098 sekunder
Leveret af Kunena Forum