Intro af NORMAN

  • NORMAN
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #7195 af NORMAN
Intro af NORMAN blev oprettet af NORMAN
Hej,

Jeg hedder René, er 45 år og har haft min BB i 3 sæsoner. Jeg arbejder med unge, omsorgssvigtede og ADHD børn på et opholdssted på Stevns. Privat er min kone og jeg fuldtidsplejefamilie. Så mit liv er, som i nok kan forstå, børn og unge. Desuden min BB, som i skrivende stund har kostet mig kørekortet :( Det er jo noget lort, men jeg piver ikke. Jeg må bare lære at gasse ned. Til info kan jeg oplyse, at jeg kun er blevet stoppet på motorvej 2 gange, men det var jo desværre nok. Så HOLD IGEN MED GASSEN, VENNER. Meget svært på en BB. Iøvrigt har jeg været medlem siden jeg købte min mc og har meget glæde af klubben. Ikke til arrangementer (det har jeg desværre ikke tid til) men hjælp til diverse småting, ang. Birden. God vind alle. Vi ses måske derude (nåhja, jeg skal jo snart holde en lille pause :unsure:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 8 måneder siden #7204 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Intro af NORMAN
Hej René.
Tak for din intro. :)
Selvom at vi ikke kender hinanden, har jeg jo hørt lidt løse rygter, fra vores fælles bekendte i Ejby. B)

Surt med kørekortet, jeg har selv svært ved at holde gassen inden for det lovlige, men har stadig min første fartbøde til gode. :)

Hvor længe må du undvære kortet.?

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • NORMAN
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #7207 af NORMAN
Besvaret af NORMAN på emne Sv:Intro af NORMAN
Hej Daniel,

Fælles bekendte....??? Hvem er det?
Jeg mister det 6 mdr. Sån er det bare. Det er der ik noget at gøre ved.....Jeg har bare været uheldig, idet de fleste motorcyklister jeg kender, kommer til at køre 160 km/t på motorvejen - især på en Blackbird, det er jo lige inden man skifter i 3. gear ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 8 måneder siden #7209 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Intro af NORMAN
Det er Tonny og Ulla med trillingerne. B)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • NORMAN
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #7210 af NORMAN
Besvaret af NORMAN på emne Sv:Intro af NORMAN
Nåhh.....! Ja det er jo vores rigtig gode venner, her i huset. Mange gode ferier sammen B)

Kør fortsat pænt...

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #7213 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Intro af NORMAN
velkommen i klubben... altså bødeklubben...
prøvet det selv , tilbage i 2001-2... var sgu koldt at cykle den vinter.. og man bliver dælme afhængig af konen...:woohoo: :woohoo: mere end ellers...:woohoo: :woohoo: mit røg så i bil... for at det ikke skal være løgn... i en toyoya SPORTS VAN......... :angry: :angry:
kender det... det er surt men tavlen er ren bagefter...
hilsen mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #7217 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Intro af NORMAN
Hej René

Tak for dit indlæg!

Din situation er nok en, vi alle kører med risikoen for at havne i, mon ikke vi alle kører for stærkt. Du har bare været uheldigt - øv.

Jeg var tæt på igår inde i København, kommer rundt i sving med over 70 i 50 km zonen og vupti der står de med radaren i hånden, men enten var de igang at sætte den op eller pille den, for jeg blev ikke stoppet. Pyha, den gav godt nok sved på panden.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 8 måneder siden #7219 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Intro af NORMAN
Hej Renè.

Tak for dit indlæg - og velkommen i klubben (selv om det er lettere forsinket).

Jeg kan godt se at du har nok at tage fat på, med de mange gøremål - og stor respekt for det. Glæder mig altid at møde mennesker med overskud til andre end dem selv.

Ærgerligt med kørekortet. Skal nok lade være med at komme med lange søforklaringer, for du har selv valgt - og er klar til at tage konsekvensen - og så er den vel ikke ret meget længere....

Står selv i et dilemma jævnligt. Skal man indrette sig efter gældende hastighedsbegrænsninger og udøve mental/psykisk vold på sig selv - eller skal man fortsætte med at leve livet fuldt og helt (naturligvis i dyb respekt for sine medmenneskers sikkerhed) - og som dig være forberedt på at det kan koste kørerkortet for en tid???????? Jeg er ikke i tvivl om hvor jeg står i det spørgsmål - og vær sikker på, at jeg går ikke i graven som en bitter mand der ikke fik lov til at leve det liv der var mig forundt B)

Jeg er glad for at du \"værdsætter\" vores klub. Syntes også selv jeg har fået en masse gode og positive oplevelse og konstruktivt hjælp når jeg lige stod og manglede. Meldte mig faktisk primært ind i klubben pga. hjemmesiden, men har dog lært at der her i klubben findes så mange dejlige mennesker i alle mulige udgaver, at det måske efterhånden er den primære årsag til jeg stadig er medlem.

Selv om du nu har så travlt i dit liv, og du formodentlig får en ubetinget frakendelse, er jeg sikker på at jeg ikke er den eneste der håber at vi en dag kan få lov til at møde dig \"in real life\". Tror du ikke der kunne findes en løsning (ellers må du inviterer til \"orden min have - dag\" eller måske \"mal mit træværk - dag\"...... haha).


Carlo, Brønshøj

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.081 sekunder
Leveret af Kunena Forum