Husk at vi fejre klubbens fødselsdag på MC Camp Fyn fra fredag til søndag d. 12.-14. august.

Der både mulighed for, at leje værelser og sove i telt, samt gode badefaciliteter på Campen.

Selve fødselsdagsfesten bliver afholdt d. 13. august.

Se invitationen her

Vel mødt.

Da hjemmesiden lige er blevet flyttet, mangler der stadigvæk billeder i menuen billeder. De er på vej, men det tager lidt tid, da det drejer sig om 28.000 billeder. Laughing

Beklager ulejligheden.

Mvh Webmaster

Image

Lige et stemningsbilled fra årets løvfaldstræf, det var som sædvanligt rigtigt hyggeligt.

Så er det ved at være juletid igen og tiden er kommet til at gentage sidste års succes, nemlig julekalenderen. Du skal være medlem for at se den, hvorfor den først vises i menuen til venstre, når du er logget ind.

God fornøjelse og god jul fra Webmaster

HBCDK i baren

Tak for et veloverstået fødselsdagstræf, det var hyggeligt som altid... Cool Et stort tak til Maribo MC, som sørgede for nogle pragtfulde rammer for træffet, samt god mad. Her er et stemningsbillede fra baren, håber vi alle ses til vores løvfaldstræf på Touring Campen.