Bagster og navitaske
- Freeze
- Emne forfatter
- Gæst
12 år 5 måneder siden #12689
af Freeze
Bagster og navitaske blev oprettet af Freeze
Er der nogen herinde der har bestilt varer hos Mo2parts ?
Jeg har hos dem set bagsterovertræk, Bagstertaske med påmonteret Navigontaske ! Det er denne specielle kombination jeg er interesseret i.
Mit problem består i, at jeg 2 gange har fået virus på min pc, når jeg har åbnet præcis denne hjemmeside.
Hvis nogen kender firmaet vil jeg gerne have evt. et tlf. nr. så jeg kan ringe. Det burde være ufarligt.
Mvh.
Henrik
Jeg har hos dem set bagsterovertræk, Bagstertaske med påmonteret Navigontaske ! Det er denne specielle kombination jeg er interesseret i.
Mit problem består i, at jeg 2 gange har fået virus på min pc, når jeg har åbnet præcis denne hjemmeside.
Hvis nogen kender firmaet vil jeg gerne have evt. et tlf. nr. så jeg kan ringe. Det burde være ufarligt.
Mvh.
Henrik
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Sølvpilen
- Gæst
12 år 5 måneder siden #12690
af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Bagster og navitaske
Hej hej
Jeg Google det lige og kom frem til disse oplysninger
Telefon
32 18 80 02
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Website
www.mo2parts.dk
Pøj pøj med det
Hygge
SP
Jeg Google det lige og kom frem til disse oplysninger
Telefon
32 18 80 02
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Website
www.mo2parts.dk
Pøj pøj med det
Hygge
SP
- cooljuul
- Gæst
12 år 4 måneder siden #12695
af cooljuul
Besvaret af cooljuul på emne Sv:Bagster og navitaske
Hej Hej
Har handlet bagster hos dem ikke den kombi som du skriver men jeg kan kun anbefale dette firma de leverede til tiden osv
mvh
Kristian
Har handlet bagster hos dem ikke den kombi som du skriver men jeg kan kun anbefale dette firma de leverede til tiden osv
mvh
Kristian
Tid til at oprette siden: 0.068 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Bagster og navitaske