fvmcc@hotmail.com

  • Peter
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1482 af Peter
fvmcc@hotmail.com blev oprettet af Peter
Hello from Scotland.
We have met with some of your members on their visit to Scotland. Just a message to say hello and we hope they arrive home safely.
I have put some pictures of their visit on our website . www.forthvalleymcc.com/2008/dk/dk.html

Regards Peter FVMCC

www.forthvalleymcc.com
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 11 måneder siden #1485 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:fvmcc@hotmail.com
Thank you very much Peter, for sharing these photos with us. :)
Good to hear that they behaved well over there.

Cheers Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1500 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:fvmcc@hotmail.com
hi cherrie , caroll & peter an the rest of forth valley motorcycle club.
many thanks for your hospitallity , and the help with fixing bebe´s rear tire. it was nice to see scotland and meet you people up there . you have a beaytiful country. 550 km in the higlands was a tough trip , but would not miss it.
see you some other time. maybe som of us come to grann tara rally , only time will tell. but it is not the last time that we meet !!!!. best greetings from mads.
til jer andre bird medlemmer kan jeg kun sige : fed tur og fedt landskab. det kan være råt vejr & landskab deroppe , men det er altså smukt på sin egen måde. og det er flinke folk som tog imod os. de stod med mad og forventede at vi overnattede første nat hos dem. så der røg lige 10 danskere ind på div. værelser. peter havde taget et par dage fri og fulgte os til campingen hvor vi skulle være . derefter kontaktede peter et værksted for at skaffe et dæk til bebe som var punkteret i england under træffet . han gav dækket noget skum og det holdt lige nøjagtig til vi holdt uden for mc værkstedets vinduer , så døde det helt. han fik et nyt bridgestone battlax bt 021 på til 1100 kr. monteret !!!!
jean trængte også til nye dæk , så da han hørte prisen , fik han lige smidt 2 nye dæk på birden . PRIS 1900 KR. for 2 nye dæk monteret . det er billigt!!!!.
kan varmt anbefales at tage derop , men man skal være klar over at vejret svinger , det går nemt fra sol til regn og blæst. man får nemt en dejlig kulør på kinderne :laugh:
men et par af os har talt om at det ikke er sidste gang vi aflægger et besøg i / hos fvvmcc og skotland.
mads

Indlæg redigeret af: madhed, den: 2008/05/31 23:04<br><br>Indlæg redigeret af: madhed, den: 2008/05/31 23:10
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 11 måneder siden #1501 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:fvmcc@hotmail.com
Hej Mads &amp; Co.

Velkommen hjem igen. Fedt at se og høre fra jeres tur. Stiller mig gladeligt i rækken for at få nogle flere detaljer.

Jeg vil håbe at timingen passer bedre næste gang i forhold til egen ferie (læs: økonomi), da jeg altid har ønsket mig at komme over og se UK. Har hørt mange turberetninger fra div. steder på øerne og jeg er nysgerrig for at komme til at opleve det landskab og den natur du nævner i dit første indlæg - det er sgu lige migB)

Well done guy´s n girl´s.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder
Leveret af Kunena Forum