Salg af bird

  • BIRDXX
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
5 år 4 måneder siden #19172 af BIRDXX
Salg af bird blev oprettet af BIRDXX
Jeg har valgt at skille mig af med min bird. Den har været til stor fornøjelse og glæde i en del år, jeg har haft min kone og 2 børn med på adskillige ture, bla. til Harzen, og ikke at forglemme turene med bird folket :) Da børnene er blevet voksne,og ikke vil med mere, (min søn har selv mc) og fruen lider af epilepsi, så hende tør jeg ikke have bagpå mere, så jeg har købt en CBR 600 F,årg. 2001 den første udgave med indsprøjtning.Den har kun kørt 7.500 km. Ja, i læste rigtigt;)) Den er ca. 60 kg. lettere, og kan stadig flytte sig med sine 109 hk.
Salgspriserne på en Blackbird er så lave,(lidt højere med sprøjt end karb.) at jeg har besluttet mig for at afmontere for ca. 10.000 kr. dele som har forbedret køreoplevelsen, og så montere standart udstyret igen, da jeg ikke tror, at en evt. køber vil betale ekstra for delene, så jeg vil prøve at sælge dem seperat. Det var lige lidt nyt herfra.

Mvh. Kenneth

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
5 år 4 måneder siden #19173 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Salg af bird
Syntes personlig at det er kedeligt nyt:( , men forstå dig godt.
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Melro
  • Gæst
  • Gæst
5 år 4 måneder siden #19174 af Melro
Besvaret af Melro på emne Sv:Salg af bird
Hej Kenneth

Træls at høre, at det er birden der skal forlade reden, men ud fra det du har fortalt kan jeg godt forstå det.:(

Når det nu skal være, så giv en melding om, hvad du ønsker at sælge og hvad prisen skal være, så kunne det jo være vi var nogle herinde der godt ville hjælpe dig af med noget af det.

Kan du hygge dig.

#Torben

Ps. hvad med dine VFR clip-on? (har spurgt dig tidligere)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • BIRDXX
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #19175 af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Salg af bird
Hej Torben, jeg kan godt huske at du spurgte til clip on ved midtfyns camp, de skal sælges, og er du klar til at slippe en plovmand,så er de dine;), skal lige have sat de originale på først. Der kommer også en justérbar Hyperpro dæmper til salg. Også et comfortsæde fra det Franske firma Top saddelery, dele som har gjort mc kørsel væsentligt mere komfortabel. :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Melro
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #19176 af Melro
Besvaret af Melro på emne Sv:Salg af bird
Hej Kenneth

Jeg vil gerne give en plovmand for dine clip-on.

Du giver bare lyd fra dig, så overføre jeg pengene på mobilpay, og så kan du sende dem til mig.

Hvad skal prisen være på de andre dele?
Er sædet med GEL, jeg kan ikke huske hvordan det ser ud.

Jeg håber stadig at møde dig engang imellem, du kan jo hurtigt køre op til MC-Camp Fyn, når vi er der med klubben.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Melro
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #19182 af Melro
Besvaret af Melro på emne Sv:Salg af bird
Kenneth har du et billede af sædet, kunne måske være interesseret.

#Torben

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
5 år 3 måneder siden #19190 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Salg af bird
Hej Kenneth.

Er jeg også ked af at høre. Jeg må tilslutte mig de andre der siger at de forstår dine bevæggrunde. Håber du bliver glad og trives med den lille ny.

Go´vind fremover fra endnu en der har sat stor pris på dig gode kammeratskab.

Carlo

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.357 sekunder
Leveret af Kunena Forum