Komfortsæde fra Baehr

• clauspeter
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #2777 af clauspeter
Komfortsæde fra Baehr blev oprettet af clauspeter
Hej - er der nogen som har prøvet konfortsædet fra baehr?
Er det godt ? :unsure:
Kan man mærke forskæl ? ;)
Hvor ville i købe det ? :ohmy:

MVH
Claus :whistle:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• Carlo
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 9 måneder siden #2778 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Komfortsæde fra Baehr
Hej ClausPeter.

Kender ikke deres sæder personligt, men de ser fine ud. Du kan sikkert få nyttige informationer via: www.motocom.dk/default.asp?Action=List&a...rtsæde&Kat=Honda

Alternativt har jeg netop selv købt et sæde gennem www.jaws-motorcycles.co.uk/bird.htm som flere klubmedlemmer kender som et godt sted at handle på nettet. Prøv at kigge nederst på side 2 og følg linket til www.jaws-motorcycles.co.uk/bird2.htm . Jeg handler deres sæder til 168 £ inkl. gele i både for- og bagsæde, og er indtil videre rigtig godt tilfreds. Dyrest er så fragt til/fra UK (ca. 600,- kr.). Hvis vi ses i nærmeste fremtid og endnu ikke har besluttet dig, er du velkommen til at kigge mit sæde nærmere efter i sømmene.

Carlo, Brønshøj.

• kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #2805 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Komfortsæde fra Baehr
Hej Carlo

Øhh, jeg forstår ikke dine priser.....

Jeg har lige skrevet til dem og bedt om et tilbud på en Bladerunner og svaret jeg har fået er £360 + £38 i forsendelse og hvis jeg sender dem mit nuværende sæde kan jeg fratrække £100.

Samtidig gav han mig et tilbud på Basketweave (som jeg mener er den du har købt) på £330 + £38 i forsendelse samt fratrække £100 hvis jeg sender dem mit sæde.

Det er jo temmelig meget mere end din pris på £168! Er der et hemmeligt kodeord man skal bruge i forbindelse med bestillingen, alternativt kan jeg lokke dig til at bestille til mig?

Hilsen
Kim

• Daniel
Mere
15 år 9 måneder siden #2818 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Komfortsæde fra Baehr
Jeg vil tro at Carlo har lavet en lille tastefejl, jeg har også lige betalt 368 pund og jeg beholder mit gamle sæde.

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

• Carlo
Mere
15 år 9 måneder siden #2819 af Carlo
Hej Kim.

Beklager - min fejl. Jeg har betalt 268 £ for mit nye sæde (2.251,20 kr. d.d.).

Prisen var udregnet på baggrund af: 145 £ uden gel, 50 £ hvis jeg vil have Gel i førersædet, og 85 £ hvis jeg vil have Gel i både for og bag. Fragt fra UK til DK yderligere + 38 £. Total (145 + 85 + 38) 268 £.

Hvis han så skulle levere et \"donorsæde\" yderligere 100 £, hvilket jeg jeg i dag ærger mig over at jeg ikke bare valgte ligesom Daniel, da de 840,- kr. var billigt for et ekstra sæde - ikke mindst taget i betragtning at jeg har betalt 297,- kr. for at sende en flyttekasse til UK med mit gamle sæde.

Carlo,Brønshøj.

• Per Teglgaard
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
15 år 9 måneder siden #2837 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:Komfortsæde fra Baehr
Hej Gutter

Hvor lang tid tager det før man har et nyt sæde - altså hvor de ikke får originalsædet.

Per

• Carlo
Mere
15 år 9 måneder siden #2838 af Carlo
Hej Per.

Hvis vi taler om ovenstående sæde, så aftalte jeg med Melvin at han skulle sende mig et sæde, og jeg overførte pengene til ham fredag. Han afsendte sædet fra UK mandag, og jeg fik det med posten torsdag - i den sidste leverance. Det første sæde jeg bestilte gik der en lille uge fra afsendelsen i UK til modtagelsen i Danmark.

Carlo, Brønshøj.

• Carlo
Mere
15 år 9 måneder siden #2839 af Carlo
Hej Per.

Hvis vi taler om ovenstående sæde, så aftalte jeg med Melvin at han skulle sende mig et sæde, og jeg overførte pengene til ham fredag. Han afsendte sædet fra UK mandag, og jeg fik det med posten torsdag - i den sidste leverance. Det første sæde jeg bestilte gik der en lille uge fra afsendelsen i UK til modtagelsen i Danmark.

Carlo, Brønshøj.

• Daniel
Mere
15 år 9 måneder siden #2840 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Komfortsæde fra Baehr
Per Teglgaard skrev:

Hej Gutter

Hvor lang tid tager det før man har et nyt sæde - altså hvor de ikke får originalsædet.

Per

Hej Per.

Jeg betalte mit i søndags og fik det i går. :)

Med mindre du skal have lavet noget specielt, så har han de fleste modeller færdige på lager.

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

• kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #2841 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Komfortsæde fra Baehr
Hej Per

Når man skriver og beder om et tilbud, svarer han at der er 12 dages leveringstid, men som du kan se af ovenstående går det væsentlig hurtigere! B)

mvh
Kim

Tid til at oprette siden: 0.087 sekunder
Leveret af Kunena Forum