Decals til BB årgang 2000
- Martin
- Emne forfatter
- Gæst
15 år 5 måneder siden #3671
af Martin
Decals til BB årgang 2000 blev oprettet af Martin
Jeg har brug for lidt assistance til at finde de rigtige decals (klistermærker) til min sorte BB årgang 2000. Den nemme løsning - har været der - er den lokale Honda-forhandler. Men helt ærligt, det er jo spidsen af en jetjager man skal betale for alle decals på en BB.
Så, mit alternativ er nedenstående hjemmeside fra US:
www.xtremedecals.com/default.tpl?cart=11...p;--SECTIONSword=ww1
Men nu er jeg blevet i tivl om, hvilke decals (et komplet sæt) der passer til min farve (sort) og årgang (2000) for at være så tæt på originalen som muligt.
Hvis der er en, der enten kan svare mig specifikt, eller uploade et billede af en årgang 2000 BB i sort, hvor jeg kan se mærkerne på siden og ved sædet, så vil det være en stor hjælp.
Mvh Martin
Så, mit alternativ er nedenstående hjemmeside fra US:
www.xtremedecals.com/default.tpl?cart=11...p;--SECTIONSword=ww1
Men nu er jeg blevet i tivl om, hvilke decals (et komplet sæt) der passer til min farve (sort) og årgang (2000) for at være så tæt på originalen som muligt.
Hvis der er en, der enten kan svare mig specifikt, eller uploade et billede af en årgang 2000 BB i sort, hvor jeg kan se mærkerne på siden og ved sædet, så vil det være en stor hjælp.
Mvh Martin
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Daniel
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
15 år 5 måneder siden #3673
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Decals til BB årgang 2000
Hej Martin.
Ellers prøv at skrive en mail til dem. De ved helt sikkert hvilke mærker som passer til de forskellige årgange. Men skriv lige at det er en Europæisk model, der kunne være forskel fra USA.
Mvh. Daniel
Ellers prøv at skrive en mail til dem. De ved helt sikkert hvilke mærker som passer til de forskellige årgange. Men skriv lige at det er en Europæisk model, der kunne være forskel fra USA.
Mvh. Daniel
- madhed
- Gæst
15 år 5 måneder siden #3674
af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Decals til BB årgang 2000
hejsa. www.skiltemanden.dk han kan måske hjælpe. på fyn .
hilsen mads
hilsen mads
- Martin
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 10 måneder siden #5143
af Martin
Besvaret af Martin på emne Sv:Decals til BB årgang 2000
Så ahr jeg købt klistermærker.
www.skiltemanden.dk var alt for dyr, i forhold til havd jeg ellers kunne købe. Desuden havde han dem ikke identisk md de originale.
Jeg har forespurgt flere andre steder med blandede resultat og en stadig tvivl om kvaliteten på deres produkter.
Jeg bestilte så på dette site i USA:
www.xtremedecals.com/default.tpl?cart=11...p;--SECTIONSword=ww1 til den ligge pris af 64 US Dollar incl. forsendelse for et komplet sæt i 3 farver.
5 dage senere fik jeg mine mærker. Jeg er imponeret over deres kvalitet og udførelse. ALt var i orden, super udført, god og let vejledning - det kan varmt anbefales.
Nu mangler jeg blot, at finde gooood tid til at få dem monteret og så få lagt et lag klarlak over (ikke nødvendigt, men en god idé).
Hilsner Martin
www.skiltemanden.dk var alt for dyr, i forhold til havd jeg ellers kunne købe. Desuden havde han dem ikke identisk md de originale.
Jeg har forespurgt flere andre steder med blandede resultat og en stadig tvivl om kvaliteten på deres produkter.
Jeg bestilte så på dette site i USA:
www.xtremedecals.com/default.tpl?cart=11...p;--SECTIONSword=ww1 til den ligge pris af 64 US Dollar incl. forsendelse for et komplet sæt i 3 farver.
5 dage senere fik jeg mine mærker. Jeg er imponeret over deres kvalitet og udførelse. ALt var i orden, super udført, god og let vejledning - det kan varmt anbefales.
Nu mangler jeg blot, at finde gooood tid til at få dem monteret og så få lagt et lag klarlak over (ikke nødvendigt, men en god idé).
Hilsner Martin
- Daniel
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 10 måneder siden #5144
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Decals til BB årgang 2000
Godt at hører, og det bliver spændende at se resultatet.
Tak for din tilbagemelding.
Tak for din tilbagemelding.
Tid til at oprette siden: 0.075 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Decals til BB årgang 2000