mc-lift
- croma
- Emne forfatter
- Gæst
15 år 1 måned siden #4519
af croma
Besvaret af croma på emne Sv:mc-lift
min dur fint:woohoo:
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- FUA
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
Mindre
Mere
15 år 1 måned siden #4520
af FUA
Besvaret af FUA på emne Sv:mc-lift
Hej Kenneth.
Jeg er godt tilfreds , den kører op i en fin arbejds højde , og kaliteten synes fin nok !
John har ret , den jeg har købt til 1995 hos Toolworld , er den samme som den Jem og fix har til 2400 kr .
Men som sagt hvis man selv henter den på lageret i Børkop , sparer man fragten , og prisen er 1995 !
Hilsen Finn <br><br>Indlæg redigeret af: FUA, den: 2009/12/03 11:14
Jeg er godt tilfreds , den kører op i en fin arbejds højde , og kaliteten synes fin nok !
John har ret , den jeg har købt til 1995 hos Toolworld , er den samme som den Jem og fix har til 2400 kr .
Men som sagt hvis man selv henter den på lageret i Børkop , sparer man fragten , og prisen er 1995 !
Hilsen Finn <br><br>Indlæg redigeret af: FUA, den: 2009/12/03 11:14
- BIRDXX
- Gæst
15 år 1 måned siden #4522
af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:mc-lift
Hej, det lyder som noget jeg kunne finde på at investere i, kan hente den for det halve af hvad det koster at få den sendt, og det jeg sparer kunne jo bruges på en kasse julebryg:whistle: så jeg ikke tørster under serviceringen af Fuglen:P Takker for oplysningerne.
Vh.Kenneth
Vh.Kenneth
- Speedy
- Gæst
15 år 1 måned siden #4523
af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:mc-lift
Jeg har også lige købt sådan en lift, jeg fandt en i dba til 1500kr. Det var en BB-ejer der skulle af med den for som han sagde, \"jeg har ikke brug for den , det er jo en BB\"
Jeg har Birdie stående på den nu da jeg lige skulle kigge til lejer i svingarm, men da det jo er en BB var det selvfølgelig ikke nødvendigt:)
Sandheden er at jeg skal bruge den til den gamle baneracer jeg har købt, der bliver nok mere at bruge den til:P
Det eneste minus jeg kan finde på liften er at det ikke er 100% stabil før den er løftet helt op, så er den til gengæld også god.
Speedy
Indlæg redigeret af: Speedy, den: 2009/12/04 07:34<br><br>Indlæg redigeret af: Speedy, den: 2009/12/04 07:34
Jeg har Birdie stående på den nu da jeg lige skulle kigge til lejer i svingarm, men da det jo er en BB var det selvfølgelig ikke nødvendigt:)
Sandheden er at jeg skal bruge den til den gamle baneracer jeg har købt, der bliver nok mere at bruge den til:P
Det eneste minus jeg kan finde på liften er at det ikke er 100% stabil før den er løftet helt op, så er den til gengæld også god.
Speedy
Indlæg redigeret af: Speedy, den: 2009/12/04 07:34<br><br>Indlæg redigeret af: Speedy, den: 2009/12/04 07:34
- FUA
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
Mindre
Mere
15 år 1 måned siden #4525
af FUA
Besvaret af FUA på emne Sv:mc-lift
Hvis din vej skulle falde forbi Fredericia , er du velkommen til at se hvordan den ser ud og virker.
Finn.
Finn.
Tid til at oprette siden: 0.061 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- mc-lift